Jurnal de Femeie Simpla (11)

Astazi, sambata, 14 decembrie 2013 , am inceput ziua prin a baga carne in frigider CTP-ului si ale lor aparate de bilete (statia Teatru pentru cunoascatori). Dar am ajuns fix la timp la coafor (nu, n-am inca poza). Dupa care, tzup tzup pana la Cora…dupa aproape 4 1/2h jumate ne-am intors acasa.

Afara… e cam frigut.

In casa…. e bine si liniste.

In bucatarie…imi bat capul ce sa fac de Craciun (muffins cu mere si scortisoara sunt pe lista, dar nu stiu ce altceva sau daca sa imi bat capul).

Sunt imbracata cu.… blugi de casa largi, tricou galben plus flip flops.

Ce muzica ascult acum.…zgomotul tastaturii mele. Unghii lungi (naturale) plus taste = annoying.

Ce seriale urmaresc: NCIS si The Carrie Diaries.

Ce carti citesc zilele asteaThe Phantom of the Opera de Gaston Leroux .

Ce mai mesteresc eu…proofread la carte si capitolul despre cea mai recenta iesire.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare: sa caut bradut.

Am invatat …ca bancile din Romania sunt…$X$*&#$

Sunt recunoscatoare…pentru toti cei din jurul meu. Luni am fost invitata la lansare de carte. Si daca si ajung, voi scrie despre asta.

Ma gandesc… ca va trebui sa imi imbunatatesc colectia de lumanari parfumate. Ieri m-a lovit cheful de un miros mai exotic sau macar scortisoara. Din pacate am doar lavanda, pepene si lemongrass in colectie. Am ales lavanda aseara.

Astept/sper… primavara!

Un citat/proverb favorit

“Do not spoil what you have by desiring what you have not; remember that what you now have was once among the things you only hoped for.”
― Epicurus

O fotografie preferata

553171_10152053040638396_1533782492_n

Cel mai recent cadou. Ok, nu chiar ca am scris pentru el, dar totusi….si ps: inca nu stiu pe unde e esarfa mea preferata.

2 thoughts on “Jurnal de Femeie Simpla (11)

    • Mie da. Nu am alt magazin cu ce am nevoie (si sa imi placa) mai spre centru. De Kaufland m-a lecuit de mult. Iar in Lidl nu au anumite branduri. Cora e singurul loc unde gasesc bulgur si cus-cus, de exemplu. Plus ca exista tramvai si la dus si la intors. Si am card de fidelitate.
      Doar ca sambata am mers Teatru- UAV (Micalaca)-Cora :) ca am fost la coafor

Leave a Reply

