Jurnal de Femeie Simpla (10)

Astazi, sambata, 7 decembrie 2013 , ne-am trezit , ca de obicei, in jur de ora 8. Ma consolez cu gandul ca macar peste saptamana sper ca nu mai trebuie sa trag de mine sa ma trezesc la timp.

Afara… e un vant….

In casa…e racorita.

In bucatarie…azi e nevoie e improvizatie cam 90%. Goody.

Sunt imbracata cu.… blugi de casa largi, tricou galben plus flip flops.

Ce muzica ascult acum.…zgomotul tastaturii mele.

Ce seriale urmaresc: NCIS si The Carrie Diaries.

Ce carti citesc zilele asteaThe Phantom of the Opera de Gaston Leroux .

Ce mai mesteresc eu…va trebui sa ajung la zi cu lectiile de ieri de la cursul de Story Telling. Si sa scriu doua reviws (o carte si un hotel).

INCA Pun la bataie 3 (trei) carti, varianta proof copy, format PDF, pentru cine doreste sa citeasca si sa imi dea feedback. Cartea e in Engleza. Va rog sa imi dati un email (il gasiti in About) daca doriti cartea.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare: sa incerc sa ma dezmeticesc la work. (am fost libera o saptamana)

Am invatat …ca nu imi place sa calatoresc iarna.

Sunt recunoscatoare…pentru cartile ce tocmai s-au adunat la mine pe birou si asteapta, cuminti, sa fie citite.

Ma gandesc…ca pana la primavara sigur nu mai scot botul in nici o calatorie.

Astept/sper…sa ajung la zi cu ce imi propun pentru bloguri.

Un citat/proverb favorit

It will do no good to get on the right track if you are headed in the wrong direction.

(sursa)

O fotografie preferata

Targul Primaverii

Targul Primaverii

Pentru ca astept primavara…

Leave a Reply

