33

Cum au fost ultimii 10 ani?

7426826100_327f952585_mTumultosi. O logodna. O nunta. Un divort. O alta logodna si o alta cununie. Mi-e bine.

Pana in 20 de ani nici nu voiam sa aud de relatie. Ulterior am cunoscut pe cineva si mi-a picat cu tronc (asa e la varsta aia). Suficient cat sa ne mutam impreuna si dupa ceva vreme sa ne logodim. Inca nu sunt convinsa daca a vrut sa nu sa ne casatorim, dar a facut-o insa nu a tinut prea mult.

Am intrat in a doua casnicie cu alti ochi si alta minte. La 31 de ani stii mai bine de ce zici “da” si stii foarte bine daca celalalt vrea sau nu asta. Si a vrut.

Un job pe care (inca) il ador. Daca in 2003 am terminat facultatea si mi-am incercat norocul in agentia proprie de turism, din 2005 scriu. Iar din 2007 sunt mandra angajata a unei companii din USA. Cu toate ca mai sunt si zile…proaste. Cand iti vine sa iti iei campii.

Din 2010 scriu pe acest blog si din 2011 pe unul in Engleza, alaturi de jumatatea mea mai buna (Alex).

Un corp care ma asculta. Din 2006 am decis sa fac ceva si sa imi vad de sanatatea mea si sa ajung la o greutate normala. Ma bucur enorm pentru asta.

Multe calatorii in special in ultimii 2 ani. Londra, Budapesta, Roma, Atena… si alte orasele mai micute din tara si straintate.

Imediat dupa mijlocul lui 2013 am pierdut-o si pe bunica. Ne-am asteptat cu totii la asta, dar socul a fost prezent. Toata povestea m-a intarit nebanuit de mult, insa.

In luna Noiembrie am reusit sa scriu o carte. Varianta proof read (pdf) este disponibila la cerere (via email). In curand va aparea si varianta pentru device-urile mobile.

Iar ziua mea ma gaseste…undeva. O dorinta care, din fericire, a devenit realitate. Daca vreti sa stiti unde, deslusiti misterul de aici [in Engleza e povestioara, scuze]

Cum vreau sa fie urmatorii 10 ani?

Fericiti si linistiti.

Acelasi job pe care sa il ador in continuare. Cu mai multe perks, speram.

Acelasi om pe care il iubesc si alturi de care descopar lucruri noi.

Un RTW trip inainte de big 40.

O alta tara unde sa locuiesc cel putin 3 luni. Am vreo trei idei in lucru in prezent.

Acelasi corp care sa ma ajute sa umblu pe cotloane ca si pana acum. Ideal sa ma mentin in zona 58-60kg.

Cat despre subiectul bebe, 99% ca nu veti ocazia sa ma vedeti in postura de mamica. Motivele sunt strict personale si ne privesc pe mine si pe sotul meu. Bagatorilor de seama le spun de acum ca-s niste nesimtiti. Si aviz amatorilor de dat cu presupusul, mai bine taceti din gura. Minciuna are picioare scurte.

Bucket list

  1. sa innot in ocean
  2. sa vad macar o piramida
  3. sa fac hiking pe Inca Trail
  4. sa vad Marele Zid Chinezesc
  5. sa vizitez New York
  6. sa sar cu parasuta
  7. sa fac bungee
  8. RTW trip inainte de 40 de ani
  9. sa vad toate capitalele Europene
  10. sa ma duc pe Transfagarasan si Transalpina

Foto credit: rofi via Compfight cc

6 thoughts on “33

  1. La multi ani frumosi Cristina! Sa ti se indeplineasca toate dorintele din lista de mai sus si nu numai ele! Si mie mi-ar placea sa-ti citesc cartea :). Spor la toate in continuare!

  2. La multi ani, Cristina! Iti doresc o viata minunata, plina de clipe memorabile în care sa faci exact ce simti și să simți tot de trăiești! Să te bucuri de alegerile tale și să trăiești fără să-ți pese ce ar putea crede alticineva despre asta :)
    Cand ai timp poate imi trimiti si mie cartea ta ;)

Leave a Reply

