Leapsa despre Carti

Free Delivery on all Books at the Book Depository

Ar fi cazul sa va mai chinui cu o leapsa…imprumutata – ca sa nu zic …furata – de la Bia.

1. Prima mea amintire cu mine citind
Tin minte ca ma intindeam pe burta in pat (pe “lat”) si cautam intre carti ceva ce ma atragea. In vremea aia citeam foarte multe romane politiste romanesti. Cianura pentru un suras – Rodica Ojog-Brasoveanu mi-a ramas cumva in amintire.

2. Prima carte pe care am citit-o și recitit-o
Nu recitesc carti, in general. Insa am avut o perioada prin 2000-2002 cand tin minte ca am recitit Invitatie la Vals – Mihail Drumes. Ulterior am gasit si Declaratie de Dragoste. Acum nu mai recitesc cartile. Insa, am un fix: indiferent de cat de slaba e cartea nu o las neterminata.

3. O carte pe care fiecare copil ar trebui s-o citească
Micul Print – Antoine de Saint Exupery
“All grown-ups were once children… but only few of them remember it.”

4. Locul meu preferat de citit
Oriunde. In tren , in avion, in varful patului, in cort…

5. Accesorii obligatorii în timpul lecturii
Liniste! Ma cocot in varf de pat cu tableta sau cartea si ma bucur de citit. Imi place deosebit de mult sa citesc cand calatoresc. Asa ca poate “trenul” sau “avionul” ar fi un accesoriu numai bun.

6. Numărul cărților de pe lista mea de lecturi viitoare
Momentan 7 mai am in lista de pe goodreads. Dar numarul se schimba pe cum primesc ceva si/sau cumpar ceva.

7. Ultima carte pe care am primit-o sau am cumpărat-o
Cumparat: Anthony Bourdain – The Best American Travel Writing (trebuie sa vina saptamana viitoare)
Primit: The Red Rucksack – Ben West (ce citesc in prezent)

8. O carte care mi-a schimbat viața într-un fel
Traveling in Sin – Lisa Rajna Niver
Am primit cartea de la autoare, cu care m-am si imprietneit ulterior. Insa mi-a dat si imboldul de a lucra la propria carte. Tot de calatorie.

9. O carte care nu-mi place, dar pe care toată lumea pare s-o iubească
The Da Vinci Code – Dan Brown
Dracula – Bram Stoker

10. Trei dintre scriitorii mei preferați
Cu mentiunea ca in ultimii 3 ani am citit exclusiv in Engleza.
Scriitori de travel, in general. Ben West imi place foarte mult. Anthony Bourdain e demential (am citit doar parti dintr-o carte, abia astept sa vina comanda!).
Rudyard Kipling mi-a placut mult (Jungle Book).

Ofer leapsa pentru oricine doreste sa o preia. Vienela , Tea, Andreea…la voi ma gandesc in special.

7 thoughts on “Leapsa despre Carti

  1. Pingback: Cititorul | Iubesc Viaţa

  2. Eu Micul prinţ l-am citit pentru ora de franceză, pe vremea mea, profa ţinea ca Micul Prinţ, Omul cu masca de fier şi Morcoveaţă să fie obligatorii.
    Nici eu nu am obiceiul să las cărţile slabe neterminate, mă forţez şi-mi impun să le termin.
    N-am citit şi nici nu vreau să citesc Jurnalele Vampirilor, Twilight, Jocurile Foamei şi chestiile astea care-s la modă, refuz.

    • Mvai nici nu am vrut sa le includ in lista aia de chestii pe care toata lumea le citeste si eu nu :) Sunt total de acord cu tine. Am citit in liceu Interviu cu un Vampir (Anne Rice) dar cam atat am rezistat in lumea lor :)
      Nici nu mai stiu ce am citit prima data in Engleza. Sigh. Dar probably Winnie the Pooh sau ceva similar prin generala.

  3. Super tare mi se pare ca lucrezi la propria carte, BIG LIKE :) Ne poti da mai multe detalii sau e secret încă? :) Da, și Micul Prinț ar trebui să fie lectură obligatorie, mi-a plăcut la nebunie și e ușor de citit, foarte scurt și cuprinzător…

    • Detaliile iti pot spune asa: e de travel, e in Engleza si ar cam trebui sa o termin saptamana viitoare. :) Cel mai probabil voi oferi proof copies celor ce ma stiu de pe blog(uri) probabil inainte de Sarbatori.

  4. Imi vine sa te imbratisez pentru leapsa asta. Nici nu mai stiu cat timp a trecut de cand nu am mai facut una, mai ales despre carti. Numai sa ai putina rabdare, ca mai am cateva articole de scris si termin competitia. Atunci voi fi libera ca pasarea cerului!
    Nici eu nu las cartile neterminate. Nu cred ca am abandonat trei in toata viata. :)
    Si da, Micul print ar trebui sa fie lectura obligatorie.

    • HeHe cu drag! Nu e graba, dar sper sa nu ma uiti. :)
      Eu am “furat-o” de la Bia dar zau daca nu m-am gandit fix la tine cand am dat de ea.
      Tin minte ca am avut un disc cu Micul Print. Dar am citit si cartea.

Leave a Reply

