Jurnal de Femeie Simpla (8)

Astazi, sambata, 23 nov 2013, m-am trezit …ca lovita de tren: nas curgator, durere de cap destul de sacaietoare…hapciu! M-am dres cu paracetamol, propolis C si miere. Aseara m-am dres cu ceai (lemon & ginger) si miere. Va fi o sambata…lunga.

Afara… Cica de luni ninge putin. Eu sper sa minta astia de la meteo.

In casa…e cald si bine.

In bucatarie…nu prea mai am idei geniale. Same old, same old. Dar trebuie sa fac ceva cumparaturi.

Sunt imbracata cu.… blugi de casa largi, tricou alb plus flip flops.

Ce muzica ascult acum.…zgomotul tastaturii mele.

Ce seriale urmaresc: NCIS si The Carrie Diaries. Bonus: Sex and the City (din nou!)

Ce carti citesc zilele asteaThe Red Rucksack de Ben West.

Ce mai mesteresc eu…articole pe bloguri si finalizez cartea. As vrea sa o termin inainte de deadline

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare: sa cumpar bilete de tren si […sa ma tin de cursul de Story Telling . Taskul saptamanii il gasiti aici (in Engleza).]

Am invatat …ca nu e o idee geniala sa lasi 23k de cuvinte de scris intr-un weekend. Ooops.

Sunt recunoscatoare…pentru colegii care ma respecta si imi apreciaza munca.

Ma gandesc…ca voisem un weekend lazy. O sa ma astepte unul foarte…busy.

Astept/sper…sa plec in vacanta de ziua mea.

Un citat/proverb favorit

A good test for conversation: if you wouldn’t write it and sign your name to it, don’t say it.

(sursa)

O fotografie preferata

1464668_10152003600478396_428199789_n

Cu multumiri unei prietene din USA!

Leave a Reply

