Scurte de marti

1460231_10151862021268611_1110711253_n

Un gest mic si din inima este cel mai usor mod de a face un sot sa zambeasca. Mai ales cand ii prezinti un minion hand made :)

Cu mana pe inima va zic ca abia astept sa se termine minunea aia de concurs intre bloggeri (nu ii zic numele, sic!) ca sa pot citi si eu altceva decat advertoriale…Pe de alta parte , pauza de a citi bloguri mi-a dat ocazia sa lucrez la carte…

Media Galaxy (Atrium) a reusit sa imi faca zile fripte. Am luat duminica ceva dvd-uri cu jocuri si filme de pe acolo si am platit cu cardul – ca doar suntem in tara civilizata. Doar ca domnisorica de la casa m-a taxat de doua ori pentru ca “nu a mers prima data”. Se intrerupsesem conexiunea POS-ului la curent dar DUPA ce a afisat numele meu si tipul cardului…asadar ieri suna la banca ca altceva nu ai de facut, Cristina, si azi lipa-lipa la banca sa fac cerere de refuz de plata. Sa nu mai zic ca o avertizasem pe domnsoara ca nu am chef de facut ture la banca si mi-a spus pe un ton foarte hotarit ca sigur “nu se inregistreaza dubla”. Urmeaza sa fac si o plangere oficiala managerului magazinului (ca doar e numele casieritei pe chitanta). Si sa nu uitam ca preturile afisate pe produse nu sunt aceleasi cand ajungi la casa (la un dvd pretul afisat era mai mic decat cel real; la altul fix invers).

In cele din urma am detaliile puse la punct pentru ziua mea. HeHe! :)

Duminica mi-am adus aminte cate de mult imi place folkul si mai ales ce dor mi-e de TVT.

Un multumesc de la un client pe care il ajuti valoreaza mai mult decat crezi! Plus ca te face sa zambesti.

Paypal si Bookdepository sunt prietenii mei cei mai buni. Ultima “captura” a fost o carte scrisa de Anthony Bourdain.

Imi vin dracii cand vad deja poze cu brazi de Craciun impodobiti. Evident apartin oamenilor de peste ocean ca la ei e foarte natural sa faci bradul inainte de Thanksgiving Day. Eu pastrez traditia sa fac bradul in Ajun de Craciun. Voi?

Leave a Reply

