Jurnal de Femeie Simpla (7)

Astazi, sambata, 16 nov 2013, ne-am trezit cu chef de…sambata. Avem una alta de facut – ca de obicei – insa vom merge si la concert azi (si maine). Plus ca vreau sa iau castane coapte, logic.

Afara… e din ce in ce mai…iarna. Nu se anunta prea multe grade dar parca va fi mai luminat decat ieri.

In casa…e cald si bine. Sunt curioasa cat ne va ustura factura la caldura in Decembrie.

In bucatarie…mi-au venit niste pitici pe creieri sa folosesc niste borcane care imi plac enorm pe post de recipiente de condimente. Asadar, inventez cu drag. Si imi place cum arata.

Sunt imbracata cu.… blugi de casa largi, tricou alb plus flip flops.

Ce muzica ascult acum.…zgomotul tastaturii mele.

Ce seriale urmaresc: NCIS si The Carrie Diaries.

Ce carti citesc zilele astea… Inca citesc Weird and Wonderful Korea de Chris Backe. Mai am ceva din ea. Am primit insa ieri o carte de care abia astept sa ma apuc.

Ce mai mesteresc eu…articole pe bloguri si capitole dintr-o carte.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa ma tin de cursul de Story Telling . Mai sunt cateva saptamani, iar un task il voi face cu intarziere pe motiv de calatorie. Taskul saptamanii il gasiti aici (in Engleza).

Am invatat …ca invatacelul devine la randul lui , profesor. Daca pana in martie, eu faceam la greu training, acum dau mai departe cunostintele unei colege noi.

Sunt recunoscatoare…pentru prietenii din zona de travel writing care nu ma uita niciodata.

Ma gandesc…sa folosesc reducerile ce le-am primit de la Takko. E vreme de colanti, manusi si alte chestiute de iarna.

Astept/sper…sa ma decid totusi cate zile stau si exact unde de ziua mea. Am stabilit tara si orasul, mai greu cu detaliile.

Un citat/proverb favorit
Thinking is when your mouth stays shut and your head keeps talking to itself. (sursa)

O fotografie preferata

483651_10151492166593396_1299617877_n

O salata de post. Cu dor de vara.

4 thoughts on “Jurnal de Femeie Simpla (7)

  1. Mi-am luat şi eu nişte borcane de la Ikea în care-mi ţin condimentele: le ador! Abia aştept să mai dau o fugă prin Ikea căci mai vreau un set. E vreo 4 lei setul.
    Colanţi negrii şi la mine.
    Salata-i delicioasă.
    Afară-i frig şi n-am nicio tragere de inimă să mă urnesc să mă duc la facultate căci în casă-i aşa de bine şi nici nu-mi vine să deschid geamul.

    • Eu le reciclez pe alea de pe tot felu de dulceturi mai exotice de le luam :)) arata bine si nu mai dau banii pe recipiente. La takko am gasit niste colanti super faini. Si macar nu pica de pe mine (hello S).
      Taci ca tb sa ma duc pana la posta…trebuie, nu zic ca nu am chef, nu? Si nici tragere sa ies din casa

  2. In tot felul de borcane dragute imi tin si eu condimentele. Singura problema este cand le mai schimb, zapacindu-i pe baieti. Le vine chef uneori sa faca fripturi si cauta pana ametesc condimentele pe care le vor. :)
    Mi-ai amintit ca as avea nevoie de niste colanti, ca m-am plictisit de cei pe care ii am, mai ales ca majoritatea sunt negri. :)
    Weekend placut sa ai!

    • Eu doar negri am dar sunt cam ponositi – si largi. Trebuie sa iau altii, clar.
      Gasisem ceva borcanase faine de la te miri ce – dulceata mai exotica, de ex – si acum am mutat o parte din condimente in ele. Cum doar eu am treaba prin bucatarie nu incurca pe nimeni schimbarea :)
      Weekend fain sa ai si tu!

Leave a Reply

