Top 5 cele mai populare articole pe blog (III)

La inceputul lui August 2013 va spuneam despre cele mai populare articole din nov 2012 pana atunci (vezi aici) si am promis ca dupa 3 luni (adica inceputul lui nov 2013) voi reveni cu un nou top. Sa vedem, retroactiv, ce articole erau in acel top in 6 aug 2013.

1. Aplicatii pentru Android pe care le folosesc

2. Interviu: Claudiu Moga Dan ne vorbeste despre cicloturism

3. Site-uri de travel pe care le folosesc si recomand

4. Cele mai romantice locuri pe care le-am vizitat

5.Cadouri Handmade pentru Valentine’s Day si Dragobete

Si acum, sa vedem lista de azi (ultimele 90 de zile):

1. Aplicatii pentru Android pe care le folosesc : intre timp am facut mici editari (am adaugat cateva linkuri noi spre articole similare).

2. Sfaturi utile pentru a pune bani la pusculita: un articol foarte bun atunci cand cautati modalitati usoare de a face ceva economii. Recunosc ca am “aruncat” ideile cam “random”, dar eu zic ca va descurcati in ele.

3. Cum sa o ceri in casatorie?: candva a fost scris pentru un concurs. Cand am schimbat hostul si am dat jos tot ce a fost advertorial/concurs (vezi politica wordpress.com apropo de asta), am scos linkurile si am editat nitel articolul. Pe scurt , gasiti cateva idei faine / funny de a cere in casatorie. Sunt curioasa daca cineva a si aplicat ceva de acolo.

4. Bloguri pe care le citesc: fostul blog roll e acum o pagina separata care contine si detalii depsre bloguri. Si da, mereu adaug ceva nou.

5. Cateva reguli de bun simt: am scris articolul dupa ce ma scosese cineva din minti cu niste faze penibile. Ulterior mi-a dat de gandit sa il transform macar intr-o brosura (in lucru).

Concluzii?

Aplicatii pentru Android pe care le folosesc este de departe cel mai popular articol de pe blog. L-am scris ca un fel de “provocare” si raspuns la un articol scris de Dani (este link in articolul meu). In rest,ma bucur sa vad cititorii pasionati de a face economii, a citi despre bunele maniere si a cere in casatorie iubitele (iubitii?).

Urmatorul clasament: in Februarie 2014!

2 thoughts on “Top 5 cele mai populare articole pe blog (III)

  1. Pingback: Top 5 cele mai populare articole pe blog (V) | prinarad

  2. Pingback: Top 5 cele mai populare articole pe blog (IV) | prinarad

Leave a Reply

