Top 10 Referrers pentru blog (II)

La inceputul lui August 2013 am inceput o serie de articole dedicata surselor de unde vine trafic pe blog. Aici gasiti articolul detailat. Si mai jos lista cu top 10 referrers in acel moment.

  1. Motoare de cautare (Google, Ask, Yahoo, Bing):3000+ vizualizari
  2. Facebook 300+ vizualizari
  3. Bialog
  4. Twitter
  5. Kadiasv.com
  6. Google +
  7. Simonatache.ro
  8. Zambetsisanatate.ro
  9. Nebuloasa
  10. Blogul-larisei.com (link neaccesibil)
  11. Tomatacuscufita.com

Am mai promis ca dupa 90 de zile voi reveni cu informatii fresh pentru a vedea si dinamica.

In ultimele 90 de zile, a venit trafic pe blog din urmatoarele surse (top 10):

  1. motoare de cautare (Google Search, Google Images, Google Mobile, Bing, Yahoo, etc) 3951 vizualizari, din care Google Search 3870 vizualizari
  2. Facevook 293 vizualizari
  3. Questioare.ro: Ana , nascuta in Ploiesti, locuieste in Bucuresti , cu dor de dupa prin lume.
  4. Bialog
  5. Printesaurbana.ro: scrie despre viata ei minunata alaturi de superba ei familie. Si scrie bine
  6. Simonatache.ro
  7. Twitter
  8. Kadiasv.com
  9. Google+
  10. Zambetsisanatate.ro

Concluzii?

Majoritatea traficului vine din cautari si via Facebook. Twitter si Google+ au coborit vertiginos in clasament , iar Bia imi trimite, ca de obicei, multi cititori. Multumesc tuturor pentru linkuri si dragostea virtuala.

Urmatorul clasament: in Februarie 2014!

3 thoughts on “Top 10 Referrers pentru blog (II)

  1. Pingback: Top 10 Referrers pentru blog (III) | prinarad

  2. Ma uitam si eu la statistici din cand in cand, dar mi-a trecut. Acum, nu mai am nici timp, nici prea mare tragere de inima. Imi venea si mie ceva trafic de la cateva dintre bloggeritele din listele tale, dar nu pentru ca mi-ar fi facut ele vreo favoare, ci pentru ca le comentam des.

    • Yeah, traficul vine pentru ca si eu sunt activa – cand pot – sa comentez. Nu e vb de favoruri aici, e vorba ca e fun sa vad de unde vine lumea . Oricum google rules :) si majoriatea traficului vine din search. Ceea ce e bine, zic eu!

Leave a Reply

