Jurnal de femeie simpla (4)

Astazi, sambata, 26 oct 2013, ne-am trezit in jur de ora 9 a.m. in zgomot de…aruncator de flacari. Nu, pe bune. Au lucrat nush ce pe strada si acum termina lucrarea. Eu speram totusi sa fie un dragon p-afara.

Afara…e cald si soare. Planuiesc iar o iesire lunga plus pozele de rigoare.

In casa… e cald si bine, cu geamurile larg deschide. Caldura e evident, oprita.

In bucatarie…mai am cateva castane fierte de ieri.

Sunt imbracata cu.… blugi largi (de casa), tricou galben plus flip flops.

Ce muzica ascult acum.…aruncatorul de flacari d-afara , err, pardon, dragonul si tastatura mea.

Ce seriale urmaresc: NCIS si The Carrie Diaries.

Ce carti citesc zilele astea… am terminatShy Feet de Frances M Thompson joi (am citit efectiv doua zile pe ea) si am inceput Weird and Wonderful Korea de Chris Backe.

>>citeste Review: Shy Feet aici (in Engleza)

Ce mai mesteresc eu… fac poze, scriu articole pe bloguri, invat lucruri noi…busy bee.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa ma tin de cursul de Story Telling . Prima lectie a aparut ieri si am reusit aseara sa lucrez la primul task (vezi aici, articol in Engleza). Imi place, place, place cursul.

Am invatat… ca ar trebui sa imi dramuiesc rabdarea. Uneori am prea multa, alteori prea putina…as prefera media, mereu.

Sunt recunoscatoare…pentru rabdarea lui Alex cand am nervii intinsi pe sarma; pentru jobul meu chiar si cand ma scot din tatani problemele tehnice; pentru faptul ca inca mai am rabdare si aptitudini sa invat lucruri noi.

Ma gandesc…ca poate am norocul sa nu ninga anul asta de ziua mea. Sau poate sa zbor unde vreau eu.

Astept/sper…sa se mentina frumusetea asta de vreme desi stiu bine ca e prea cald pentru sfarsitul lui Octombrie.

Un citat/proverb favorit (saptamana asta)

Immature love says: ‘I love you because I need you.’ Mature love says ‘I need you because I love you.’
Erich Fromm
(sursa)

O fotografie preferata

PhotoGrid_1352236947470

23919690142

Pentru ca 1 an si 5 luni de la cununia civila (ieri). Sus poze din 2012, jos poze din 2013.

Leave a Reply

