Jurnal de femeie simpla (3)

Astazi, sambata, 19 oct 2013, un mail de la al meu boss a reusit sa ma scoata, nitel, din tatani. Noroc ca bausem cafeaua si ma trezisem in toane bune. Ne-am trezit undeva intre 8:30 si 9.

Afara… brrr sunt 3 C si soare cu cata mai coltii. Later edit: 11C la ora 11:50a.m. Hai ca e bine.

In casa…e cald si bine.

In bucatarie…a facut Alex cafeaua si eu am in plan sa arunc cateva chestii care fac umbra degeaba pe acolo.

Sunt imbracata cu.… blugi largi (de casa), tricou albastru deschis plus flip flops.

Ce muzica ascult acum.…tastatura mea, tastatura lui Alex si masina de spalat.

Ce carti citesc zilele astea…am terminat ieri The Messenger of Athens, carte despre care voi scrie pe blogul de la work. Urmeaza la rand Shy Feet de Frances M Thompson, despre care voi scrie pe blogul meu in Engleza.

Ce mai mesteresc eu…caut alternative la Cipru daca nu imi aproba delegatia. Undeva tot ma duc de ziua mea.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa caut modalitati de reducere a stressului si/sau sa vad cum pot integra ceva sport in ziua si asa ocupata. Dar e mare nevoie.
Incep un curs gratuit de storytelling. Va puteti inscrie aici.

Am invatat… ca practice makes it perfect.

Sunt recunoscatoare…pentru minunile tehnologiei. In special acel device mic numit tableta. Ma ajuta enorm sa imi organizez ziua. Fara sa am ridic din pat cand suna ceasul. Sic.

Ma gandesc…ca un pisic ar fi exact ce ne trebuie acum in casa. Un nou membru de familie, pufos.

Astept/sper…o saptamana fara net, email, clienti…adica vacanta de ziua mea.

Un citat/proverb favorit…(saptamana asta) “My Zen teacher also said: the only way to true happiness is to live in the moment and not worry about the future. Of course, he died penniless and single” Carrie, SATC.

O fotografie preferata

Camera Effects-1319282405038

Dor de castane coapte. Am vazut joi pe piata la 15 lei / kg. Inca nu am luat. Dar tare cred ca nu le voi rata zilele astea.

6 thoughts on “Jurnal de femeie simpla (3)

  1. Un pisic e minunat, desi te cam atrage sa nu faci altceva decat sa il mangai, dar cred ca este si un mod de a reduce stresul, cel putin pt mine asa este pana acum.

    De o saptamana il am pe Duster si nu credeam sa se integreze asa de bine si sa imi indulceasca zilele atat de fain.

    Partea si mai buna este ca nu trebuie sa imi mulez eu programul dupa el ci el dupa mine.

    Zi frumoasa!

    • Da, am fost vara-mea la Cluj si pisicul ei a fost terapie pentru mine. Am gasit deja pisoiu dar e bebe mic si trebuie sa asteptam pana il putem lua asa.
      O sa fie foarte fericit ca va avea cine sa il bage in seama ….ca eu lucrez de acasa :)

  2. Tastaturile canta si la noi in casa in acest moment. A mea mai strident, ca am tendinta de a apasa serios tastele. :)))
    Nu am mancat niciodata castane coapte, dar imi pot imagina gustul lor. Daca mi s-ar ivi ocazia, nu as refuza o portie. :))

    • Tastatura mea de la laptop e destul de silentioasa.
      Eu sunt innebunita dupa castane. Acasa le fierb uneori ca sunt muuult mai faine cumparata coapte (ca le fac pe gratar de carbuni). In Budapesta am mancat cele mai faine castane coapte in 2011. Erau “sfintite” cu nitel vin. YUM.

Leave a Reply

