O zi din viata mea: tips & tricks

Sursa: Facebook

Sursa: Facebook

Va povesteam prin Iulie 2013 cam cum arata o zi de-a mea. De atunci s-au mai schimbat nitel lucrurile (acelasi job, ceva mai multe responsabilitati) si ma gandeam sa va dau nitele tips & tricks despre cum ma impac eu cu dimineata. Dimineata insemnand ca suna ceasul la 8 si la 8:30, in general, sunt fie in sedinta, fie ma apuc de facut ceva urgent.

1. Stabilesc un orar si ma tin de el. Dau snooze dar numai ca sa stiu ca au trecut 10 min si ar fi bine ca alarma sa ma gaseasca prin bucatarie cu nasul in aparatul de cafea. (daca nu am norocul sa faca Alex cafeaua)

2. Verific mailul. De pe tableta. Daca am urgente (adica ceva ce trebuie facut pana in ora 10 sau sedinta) deschid laptopul. Daca nu, savurez cafeaua in tihna.

3. Imi vad de urgente / sedinta.

4. Mic dejun. Neaparat sanatos si neaparat bogat in proteina. 2 oua fierte cu rosii/castraveti. Muesli cu iaurt. Peanut butter & jelly.

5. To do list. Dupa ce am eliminat urgentele din cale, fac lista cu ce mai am de facut in ordinea prioritatii. Iar cand e vorba de mai multe chestii prioritare le iau in ordinea celor mai grele de facut. In fiecare zi am o alta lista.

6. Cand iau o pauza, dau fuga pe Skype si /sau Google Talk sa vorbesc cu o colega. Sau un coleg de la tehnic, dar atunci e de obicei bai.

7. Incerc sa nu verific e-mailul decat daca am mesaje importante de citit.

8. Pentru celalalte chestii legate de raspuns clientilor, verific utilitarul cam o data la doua ore.

9. Revizuiesc to do list dupa ce am facut cel putin o parte din chestiile importante. Si cam aici de obicei apare ceva nepravazut care ma scoate din ritm. Fie trebuie sa ajut un client, fie trebuie sa sun un client, fie etc…

10. Pana in ora 15 lucrez cel mai bine. Dupa aceea sunt deja obosita. In jur de ora 15 imi fac timp de pranz. O salata calda. O supa. Depinde de ce am timp.

11. Intre ora 16 si 18 se lasa cu mailuri importante, sedintele, etc. La finalul zilei trimit mailurile de hand-off si INCHID atat skype cat si google talk. Seara e a mea.

Miracol sau nu, asta functioneaza la mine. Sa am o structura, sa tin listute, sa chinui pe cei care nu sunt organizati. Sper sa ajung suficient de organizata sa am mereu la indemana optiuni pentru pranz si cina, pentru ca, in lipsa lor, e usor sa mananci prostii procesate. Saptamana asta mi-am pus in minte sa gatesc mai mult si sa sar peste chestiile procesate. E doar marti si pana una alta, merge bine.

2 thoughts on “O zi din viata mea: tips & tricks

  1. E foarte bine daca te tii de program, stii ca de obicei la lucratul de acasa asta e cel mai greu… dar sa lucrezi de acasa are atat de multe avantaje, incat numai cine nu a incercat asta nu poate pricepe cât de OK este. Insa cei ce lucreaza asa trebuie sa fie EXTREM de atenti cu timpul lor, caci e foarte usor de cazut in extreme… Imaginea e minunata :))

    • da, incerc sa limitez over-time-ul la urgente extreme. e ft usor sa zici “mai stau sa fac asta” si se aduna 9-10 h. Si te miri de ce joia esti gata ca bateria.
      Ma ajuta si faptul ca am nevoie sa fiu online la o anumita ora dimineata.
      Asa-i? Mi-a placut ft mult si mie :))))

Leave a Reply

