Jurnal de Femeie Simpla (2)

Astazi, sambata, 12 oct 2013, am facut ochi in jur de 9. Am o lista cam lunga de chestii de facut. Care include si o plimbare lunga plus Endomondo.

Afara… E soare. Mergem la piata sa vedem ce gasim. [later edit: am gasit ce aveam nevoie. yay]

In casa…e cald. Avem caldura , dar ironia sortii, acum e caldut si afara.

In bucatarie…a facut Alex cafeaua.

Sunt imbracata cu.…tricou.

Ce muzica ascult acum.…un documentar despre pirati.

Ce carti citesc zilele asteaThe Messenger of Athens. Am facut progrese weekendul trecut dar peste saptamana nu am timp sa citesc cat as vrea.

Ce mai mesteresc eu…urmez un plan de crestere/mentinere a imunitatii. Si, ca de obicei, incerc sa tin blogurile cat de cat la zi. Incep un curs gratuit de storytelling. Va puteti inscrie aici.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa primesc aprobarea pentru delegatia in Cipru. Cred ca am rezolvat cam 50% din treburi legate de ea, pana una alta.

Am invatat…ca uneori e bine sa tii un jurnal scris de mana, pe un caiet, care eventual il inchizi cu lacat (just to be sure).

Sunt recunoscatoare…ca am invatat sa nu mai fiu foarte impulsiva.

Ma gandesc…sa ne reapucam de sport.

Astept/sper…urmatoarea vacanta.

Un citat/proverb favorit…(saptamana asta) “Maybe some women aren’t meant to be tamed. Maybe they just need to run free til they find someone just as wild to run with them.” SATC.

O fotografie preferata

299881_10151453313998396_45408118_n

Noi.Doi. Si o cafea. Pentru ca 1000 zile. Cine stie…poate chicoti. Cine nu, poate intreba.

Nota: Apropo, atat Vienela cat si Kadia scriu pagini de jurnal.

4 thoughts on “Jurnal de Femeie Simpla (2)

  1. Poate ca este mai placut sa scrii pe un jurnal-caiet, de mana, insa imi este tot mai greu sa ating pixul. M-am obisnuit sa tastez, sa imi astern gandurile direct pe blog. :)
    Ma bucur ca mergi mai departe cu jurnalul virtual!

    • Eu m-am referit ca cel mai sigur sa tii continut care nu vrei sa fie citit de altii…e pe hartie in jurnal normal…sau poate scrii la masina de scris (da, am si din aia). Si eu scriu ft rpd si prefer sa tastez pe ceva :))
      E interesant sa continui…sa vad cum reusesc cu timpul cand nu sunt prin tara :)

Leave a Reply

