Wish List de Ziua Mea

Mai sunt 58 de zile pana la ziua mea. Adica suficient timp pentru cei care vor sa imi faca vreo surpriza – ahem!

Pentru anul acesta am cateva “doleante”, sau mai bine zis, o listuta de chestii ce mi-ar placea sa le primesc.

Wizz air Gift Vouchers

Stiti deja ca sunt mare fan low cost airlines, iar Wizz Air si Easy Jet sunt preferatele mele. Wizz Air ofera vouchere cadou in valoare de 25 euro si 50 euro.

Carti

Am o lista destul de maricica de carti pe care mi le-as dori (de pe bookdepository). Majoritatea sunt scrise de Anthony Bourdain (Kitchen Confidential , The Best American Travel Writing, A Cook’s Tour).

Un pisoi

Da, ati citit bine. Vreau pisoi dar am si pretentii. Trebuie sa fie cute si pufos.

Mi-ar placea mie un British short hair, dar stiu cat e de scump un pui de rasa…

Minion

Stiu, asta e un tort cu minion…nu sunt eu fan dulciuri dar tare vreau ceva (orice) minion related!

Ceaiuri

Multe ceaiuri…faceam curat zilele trecute prin cutiute si am realizat ca trebuie sa mai iau chestii noi ca incep sa raman fara…stoc.

Un telefon nou

Imi ador telefonul dar e depasit …psihic.

3 thoughts on “Wish List de Ziua Mea

  1. Pingback: Wish List de Ziua Mea (editia 2014) | prinarad

Leave a Reply

