Jurnal de femeie simpla (1)

Multumesc, Vienela, pentru ce mi-ai scos in cale. Ca tot ma mancau degetele sa scriu azi.

Astazi, sambata, 5 oct 2013, m-am trezit inainte de ora 9. Stiam ca pe 11:30 trebuie sa fiu la Biserica si habar nu aveam pe unde-mi sunt hainele “cernite” si mai ales , colantii. Ca nu e vreme de chestii subtirele…

Afara… e soare. Inca are dinti. Cand m-am uitat la prognoza erau 5C si m-am imbracat…relativ adecvat. La intors (adica dupa ora 12) imi era cald in gecuta mea pufoasa de iarna.

In casa…e frig. Caldura nu au binevoit sa o deschida din subsolul blocului. Am o suflanta pe care o folosesc cand ne e …foarte frig. Ma pregatesc sa pun de pranz (bulgur cu ciuperci). Nu imi place ca trebuie sa adun praful cam zilnic. De peste tot. Dar nu am ce face.

In bucatarie…stau cu drag sa fac mancare, daca am chef. Asa am fost de cand ma stiu. Cica am si talent. Cu cheful stau mai rau. Azi, insa, am chef de gatit.

Sunt imbracata cu.…niste blugi, largi, ponositi (de casa). Un tricou galben si slapi. Urasc covoarele asa ca am parchet si gresie in casa. Si slapi year round.

Ce muzica ascult acum.…zgomotul tastaturii laptopului meu si “soarecele” de la calculatorul lui Alex. E liniste. Imi place.

Ce carti citesc zilele asteaThe Messenger of Athens, carte primita de la autoarea sa. E carte “old style”, nu electronica. Imi place. Cand stau sa citesc trec repede prin ea. Am doua fixuri legate de carti: citesc orice carte care o incep; si nu citesc mai mult de o carte in acelasi timp.

Ce mai mesteresc eu…articole pe cele doua bloguri.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa stabilesc cu sefii mei, perioada cand voi merge in Cipru.

Am invatat…ca sunt puternica si am “crescut” mult. Ca in ultimii 3 ani m-am schimbat in bine. Ca unele lucruri trebuia sa se intample pentru a ajunge aici. Ca mi-e sufletul fericit si nu mai sufera.

Sunt recunoscatoare…lui Alex pentru foarte multe. Si celor care ma sustin intr-ale scrisului.

Ma gandesc…uneori, totusi, pe cine am mostenit. Nu vad in mine trasaturile de caracter alor mei. Sau poate doar am “evoluat” altfel?

Astept/sper…sa urmeaze un 2014 asa cum ne dorim amandoi.

Un citat/proverb favorit…(saptamana asta) “I had often fantasized about running into my ex and his wife. But in those fantasies, I was running over them with a truck.” Carrie, SATC.

O fotografie preferata

Camera Effects-1317557629163

Una dintre primele poze facute cu telefonul meu (SE Xperia X10). Nu este editata. Asa e iesit.

7 thoughts on “Jurnal de femeie simpla (1)

  1. Pingback: Jurnal de Femeie Simpla (47) | prinarad

  2. Pingback: Jurnal de femeie simpla (21) | prinarad

  3. Ma bucur ca ai preluat ideea acestui jurnal. La inceput am fost reticenta, insa acum imi place tot mai mult.
    Mi-ar placea si mie sa renunt la cele doua covoare pe care le am. Trebuie doar sa imi conving sotul, care nu vrea sub nici o forma. :)))
    E tare draguta poza!

    • Multu. La mine a fost usor ca am scapat cand am pus parchet laminat…. Peste cel ponosit deci nu e ft frig.
      Da, e o idee faina sa ai serii de art saptamanale sau lunare

  4. Pingback: 2013 | Alexandru Puscas

Leave a Reply

