Unde gasim inspiratie

Asta e , s-a intamplat. Inspiratia noastra mai si face pasi. Si, credeti-ma, tocmai mi-am revenit dintr-o stare de …azi nu stiu ce sa scriu care a durat cateva luni.

Asadar, unde gasim inspiratie atunci cand si-a luat talpasita?

1. La hotel / hostel / pensiune

Foarte multe idei de articole au venit cand eram hai-hui, cu mintea limpede, undeva unde nu era acasa si nu trebuia sa imi bat capul cu facutul de mancare sau curatenie.

2. In nici un caz in fata calculatorului…

In general, daca te asezi la calculator si speri si tot speri sa agati vreo muza…cam greu se va intampla asta. Mai bine mergi si bagi o tura de haine de spalat. Sau faci mancare.

3…decat daca dai de ceva articole faine care sa te inspire

Dar si asta e adevarat. Uneori poti da peste articole chiar faine care sa te inspire sa scrii ceva.

4. Noptile albe

Din fericire dorm bine si nu am parte de insomnii (sa bat in lemn acu!). Insa serile in care stau mai mult treaza si vorbim vrute si nevrute, de obicei, aduc si ceva idei noi.

5…dupa cum ziceam, conversatiile cu cei apropiati

Niciodata nu stii de unde sare un iepure eerrr, o idee.

6. Trenuri si avioane

Am scris foarte multe drafuri in tren. In avion, in general, citesc. Mai stii, poate o sa incep sa si scriu.

7. People watching

Ma scuzati, dar asta in Romana nu suna nicicum. Asadar, la o cafenea intr-un orasel cochet, poti vedea povesti.

8. Plimbarile

In foarte multe cazuri, plimbarile noastre s-au concretizat in foto blog posts.

9. Librariile

De cate ori nu ai citit in treacat cateva randuri dintr-o carte dintr-o librarie? Si cate nu ti-au dat idei?

10. Cartile

Da, acele carti pe care le citesti, vrand-nevrand, iti vor da idei. Poate fi un “amarit” de review sau o idee de articol.

Bonus. 11. Inainte sa adormi via Vienela

Foarte adevarat si cumva credeam ca l-am cuprins in “noptile albe”. Inainte sa adormi , cand lasi creieru sa isi faca singur treaba, o sa iti vina idei. Nu uita sa le si scrii undeva.

6 thoughts on “Unde gasim inspiratie

  1. Să ştii, şi eu când sunt plecată de acasă îmi fac mai multe draft-uri şi parcă găsesc mereu ceva interesant de scris. Dacă stau în casă…numai dacă zbor din blog în blog poate să găsesc ceva care să mă inspire…dar se întâmplă destul de rar.

    • Eu citesc destul de mult (mai rarut vara insa). Si de acolo imi vin idei.
      Eu am ceva site-uri pe bookmark care ma mai inspira. Dar , stai linistita ca foarte foarte greu gasesc ceva ce merita atentie. Si nu pe siteuri .ro :))

      • Foarte găses un articol de pe vreun blog care să mă inspire. Nu zic, sunt foarte multe articole bune şi pe la noi, unele mă lasă fără cuvinte, altele măi că mă lasă cu-n nod în gât, altele dezbat pe toate feţele subiectul X că abia mai pot să spun ceva, iar altele sunt fade. De ce să mint, au fost şi articole care m-au insirat, dar le pot număra pe degete.
        Plus că multe subiecte nu se potrivesc cu stilul blogului meu.

  2. Ha, ha, tu ai scris din punctul tau de vedere. Dar eu, care calatoresc atat de rar si ies din casa de doua ori pe luna, unde crezi ca imi gasesc inspiratia? Cele mai multe si mai bune idei imi vin cand stau in pat, cu ochii inchisi, incercand sa adorm. De unde vin, habar nu am, insa le notez imediat pe carnetel, sa nu se piarda. :)

    • eh las ca nici eu nu calatoresc asa de des pe cum as vrea. dar da, cand e frumos, ies din casa :D
      hehe, aia intra la faza cu noptile albe. Da, inainte sa adormi iti vin idei :) o sa adaug in articol

Leave a Reply

