Scurte de joi, dupa vacanta

DSC_3580

Concluzii dupa 11 zile hai-hui si aproape doua innapoi la munca?

  • nu imi place toamna. M-am intors la 13C in Cluj dupa ce plecasem de la 31C din Italia. In Arad e si mai frig si ploua
  • poti trece de security control linista cu strugureul in geanta carry on. Si cu ojele cumparate din Italia.
  • Wizz Air nu se supara daca ai trecut doar un prenume din cele doua de pe buletin (aka am fost blonda ca nu am verificat ca mi-a luat numele de pe card la rezervare)
  • CFR a considerat de cuviinta sa ne dea aer conditionat pe ruta Cluj-Arad marti cand afara era frig si ploua
  • sageata albastra tot nu are prize. Ba chiar cica trenul de 17:10 din Cluj va fi retras din circulatie.
  • in Italia vorbesti italiana sau cu mainile. Cu Engleza rezolvi absolut nimic (exceptie in aeroport la info point)
  • peste 1000 de poze. Cand naiba voi avea timp sa le sortez?
  • 11 zile fara net au fost o binecuvantare. Logic ca m-am intors la haos.
  • in septembrie iei rochite de vara la 8-11 euro din Italia.
  • subit, din 1 carry on si o geanta de laptop, am venit acasa din Cluj cu 1 carry on, 1 rucsac mic si 1 geanta de laptop. Ooops
  • imi place sa vizitez camere de tortura. Nu mi-ar fi facut sa la experimentez pe propria piele insa
  • Adriatica e rece dar curata. Zilele de plaja s-au cam ascuns de noi dar tot am venit bronzata acasa
  • Gradina Botanica din Cluj a ramas…superba!
  • inca nu m-am lecuit de vizitat castele medievale
  • pescarusilor le place sa stea la poze
  • vara nu poti culege scoici de pe plaja. Sunt foarte micute. In Martie e alta situatia
  • prefer sa ma plimb pe plaja iarna cand nu e full de umbrelute
  • in Romania nu s-a schimbat nimic cat am fost plecati
  • dupa ce din Ianuarie 2013 tot slabesc, acum nu am haine de iarna care sa nu cada de pe mine. Happy happy si shopping scrie pe mine
  • inca fac colectie de magneti de frigider
  • am un sot super maga romantic.
  • mi-e dor de Grecia

6 thoughts on “Scurte de joi, dupa vacanta

  1. Bine-ai revenit! Eu mă pregătesc să plec, o să-i transmit Greciei că ţi-e dor de ea ;)
    Cunosc senzaţia de haos după nişte zile de vacanţă fără net, însă până la urmă merită :D
    Mi-e dor de Cluj, am fost doar o dată, anul trecut, dar mi-a rămas în suflet orăşelul ăla. Inclusiv Grădina Botanică :)

Leave a Reply

