Scurte de joi inainte de vacanta

Printre sedinte si mailuri apuc si eu sa fac revista presei…de pe Facebook ca TV sau radio nu prestez. Destul insa sa mi se faca parul maciuca.

Dupa toata tarasenia cu acel copil UCIS de caini vagabonzi in Bucuresti si dupa ce am citit cateva (multe) articole ale bloggerilor romani, mi-a placut cum a formulat Simona toata dihotomia asta intre “hater” si “iubitor”.

Personal, mi-e frica de cainii maidanezi (ba m-au si fugarit unii prin 2010). Nu vreti sa stii ce fete baga Alex cand ma vede cum inghet de frica cand trecem pe langa ceva caini fara stapan. Am si babele aferente in zona care le dau mancare si astfel le intretin prezenta…

Doar in Atena mi-a fost data sa vad atatia caini pe strazi dar acolo m-au frapat multe pisicute care iti faceau ochi dulci prin Plaka. Nu, de pisicute nu mi-e frica. Inca nu m-a fugurit vreuna si nici nu mi-a aratat coltii.

Later edit: si daca va intereseaza ograda proprie (adica Arad), aflati ca pana acum , in 2013, aproape 700 de aradeni au fost muscati de cainii vagabonzi (sursa)

A doua problema spinoasa a saptamanii e Rosia Montana. Recunosc ca m-am ferit de subiect ca dracu’ de tamaie dar sustin pozitia lui Andrei.

Alte nebunii prin eter? Eh cum sa nu. Dar nu ceva care sa merite vreun link. Cu sau fara nofollow – prietenii stiu de ce.

Pentru noi urmeaza maine un drum Arad-Cluj cu “tramvaiul” (fostul InterCity , sageata albastra sau cum mai vreti sa ii ziceti) apoi un zbor cu WizzAir. Deja ma apuca toti dracii ca trebuie sa fac azi bagajul. Intrebare: dragele mele voi cum impacati toamna din Romania cu vara din Italia intr-un bagaj?

Am promis unei prietene ca voi scrie un nou guest post pe blogul ei despre cum impac eu viata sanatoasa cu vacanta (aka cat de activa sunt in vacanta). Sincer, de data asta cred ca mi-as dori doar sa stau si sa nu fac nimic – ceea ce oricum NU se va intampla pentru ca dupa o zi ma voi plictisi iremediabil.

Si ca tot veni vorba: voi preferati vacantele active (sau ma rog, plimbaritul de colo colo la obiective turistice si facut ceva) sau statul cu burta la soare?

8 thoughts on “Scurte de joi inainte de vacanta

  1. Cred că am citit un pic cam târziu. Ştirile de la ai mei, din nordul Italiei, spun cam aşa: musai să ai şi o jachetă în bagaj şi haine mai de toamnă. O umbrelă ar întregi şi ea peisajul căci, conform spuselor lor, ieri stătea să plouă. Acum nu ştiu, dar sunt sigură că ai scos-o la cap.

  2. Hmm, aş zice vacanţele active, însă merg îmbinate şi cu ceva trândăveală – dar nu la soare, ci la restaurante sau cafenele, savurând ceva bun :)
    Cât despre bagaj… eu aş miza pe nişte pantaloni lungi şi tricouri plus vreo 2 pulovere mai grosuţe de pus pe deasupra sau o geacă mai subţire. Iar în picioare ceva sport sau ghetuţe. Have fun!!!

    • Am reusit sa fac super ok bagajul. Am blugii pe mine (deci ce e greu), gecuta mea de zile reciute si in rest, layers. Nu sufar polverele pentru ca sunt bulky.Plus ca in Italia vor fi 28C deci… si azi am prins superba vremea in Cluj. Hehe
      Eu evit sa duc chestii bulky dupa mine. Prefer tricouri cu maineca lunga, de ex.
      Iar despre vacanta,nu sufar sa stau la cafenele, mai bine ma plimb sau stau doua ore la plaja. Ca dupa ma plicti.

Leave a Reply

