Furtuna, traznetul si netu

Da, a fost furtuna acum vreo 3 h in Arad. Atata de suparata pe viata furtuna asta ca a traznit – din ce am vazut si eu si Alex – in paratraznetul cladirii de vis-a-vis. Coincidenta – sau nu – firu meu de telefon, net si IPTV vine din cutia de la ei.

Nu a trecut bine un minut de la traznet si in timp ce amandoi inchideam calculatoarele, a picat conexiunea de net. Am scos tot din priza si la putin timp, dupa alta bubuitura a lu’ Sf. Ilie, pica si curentul.

Tine asa ceva si apoi se linisteste furtuna. Revine curentul. Dupa ce s-a luminat afara am bagat tot in priza si routerul meu s-a sincronizat. Dar nu pentru mult timp.

Sun la 1930 adicatelea Romtelecom Relatii Clienti. Vorbesc cu un nene (nu dau nume) , ii explic ca e picat, isi revine cand vorbesc cu el, si cer sa vorbesc la “cabluri” sa fac ceva cu cablul meu venit de peste drum. Vorbesc cu o tanti, iau nr de inregistrare. Vin la calculator, mai merge nitel netu, cade iar routerul. Nu se mai sincronizeaza. AMR 15 min pana la sedinta. Ma umplu de draci.

Sun iar la 1930, vorbesc cu acelasi nene si fac plangere. Imi explica ca maine intre 8 si 10 a.m. vine echipa. MAINE?! Nu ma asteptam eu la asistenta non-stop dar e prima data cand ma amana atat de mult!

Le explic ca eu am si IPTV pe fir…si mi se zice foarte sec “pai poate o sa aveti net si TV, cate 10 min si apoi iar pica”. Pentru faza asta mi-a sarit tandara. Inteleg ca nu aveti asistenta non-stop dar va rog sa va tineti sarcasmele acasa!

Vocea merge pe fir, insa nu am semnal de Net (deci nici IPTV).

Intre timp, stau pe Vodafone Mobile si merge decent. Ba am si lucrat de pe conexiune.

Tin de mult timp back-up Vodafone (din era RDS) si bine am facut ca nu am renuntat la el. Nu de alta dar nu stiu in Romania sa despagubeasca vreun ISP ca eu nu pot lucra, eh?

Oricum, sunt FOARTE dezamagita de viteza de reactie a Romtelecom de azi.

Update 19:45

A trecut cineva pe aici pentru ca facusem o sesizare din cauza firului meu “balanganitor” de vis-a-vis. Macar mi-a confirmat ca , asa cum credeam eu, a crapat routerul. Maine dimi primesc altul. Oh well..

Update 9:45

SUCCESS. Rezolvat.

3 thoughts on “Furtuna, traznetul si netu

  1. Pingback: Branduri ASA NU: cum sa piarda utilizatorii increderea in tine | prinarad

    • La mine s-a parlit routerul. Si nu DOAR la mine ci pe toata strada. Ahem.
      Eu am laptop si am un stick voda de backup. Noroc ca am avut nevoie de el doar seara vreo 2 ore si a doua zi dimi cam tot asa. Ca la work am folosit TOT traficul ala “rapid” de 4GB lol

Leave a Reply

