Draga bunica,

Bratele tale m-au leganat, glasul tau m-a linistit atunci cand eram copila si chiar daca nu imi aduc aminte de acele momente, ele vor ramane mereu intiparite in sufletul meu. Ca umbra unui inger care are grija de mine mereu.

Imi amintesc gustul turtei dulci ce o faceai in apropierea Craciunului, a cozonacilor de Paste si mainile tale care imi aratau cum sa incondeez oua. Imi amintesc cum faceam prajituri impreuna si cum m-ai invatat sa fac spuma de capsuni pentru clasa de “lucru manual” in a IV-a.

Imi amintesc cat ai insistat sa ma duca ai mei la Engleza in clasa a III-a si pentru asta iti multumesc – m-a format sa fiu omul care sunt acum.

Vei ramane ingerul ce sta alaturi de mine si alunga frica din inima mea. Vei fi pentru totdeauna adierea calda a vantului de vara tarzie, atunci cand zilele inca fierbinti si noptile incep sa fie racoroase. Vei fi mereu lumina ce nu ma va lasa sa ma ratacesc pe drumul vietii.

Iti multumesc pentru tot. Ingerii sa te primeasca alaturi de ei. Mergi cu bine.

Rest in Peace, Buni!

5 thoughts on “Draga bunica,

  1. Pingback: Jurnal de Femeie Simpla & Scriitoare (37) | prinarad

    • Iti multumesc pentru cuvintele frumoase din email, Tea!
      >D<
      Si profit sa multumesc prietenilor ca au fost alaturi de noi si ne-au ajutat cum au putut – si mai ales cu vorbe bune si alinare.

Leave a Reply

