Care o fi treaba cu…mood rings?

De prin scoala am tot vazut la colege mood rings si mereu am vrut unul. Mi-a luat ceva pana sa imi si cumpar. Adica in weekend, tocmai din Targul Estival de Zilele Aradului.

La 5 lei /bucata, zau daca le credeam “adevarate”, dar cum n-am alt experiment in derulare m-am gandit sa ma lipesc si eu de unul. Si Alex… (care tot Toma Necredinciosul a ramas).

In momentul cand l-am luat in mana, inelul era verde , apoi pus pe deget a inceput sa se faca…albstru (adica calm, relaxat). Am tot asteptat sa mai schimbe culoarea, si doar ieri seara am remarcat ca e violet inchis (iubire, caldura,visator – printre altele).

Ce sunt mood rings?

O “banda” de cristale lichide care reactioneaza la caldura. Deci nu, nu la “toanele” noastre ci la cum reactioneaza pielea la toanele noastre.

La temperatura “normala” a unui om (28C la suprafata pielii) ar trebui sa fie verde sau albastru. Apoi, daca temperatura se schimba, si inelul va schimba culoarea.

Daca esti stresat si membrele devin reci, inelul va capata o culoare inchisa (sub apa rece la mine se face verde apoi gri). Daca membrele devin calde , adica daca esti fericit , de exemplu, inelul va capata o culoare mai deschisa (mov, roz).

Dupa cum ziceam, sunt cazuri cand culoarea se va schimba dar nu din cauza …toanelor. Sub apa/rece calda se schimba , la fel daca e foarte cald afara si se incalzesc membrele.

>>un ghid al culorilor gasiti aici (Engleza)

Sa il iau in serios?

Inca nu, dar sunt curioasa daca chiar va arata si alte culori decat albastru si mov.

Si apropo , Alex a vazut fix aceleasi doua culori de cand il are.

Suntem singurii nebuni, sau aveti si voi mood rings?

Leave a Reply

