Top 10 Referrers pentru blog (I)

prinarad qrcodeCred ca stiti deja ca imi plac topurile si listutele. A venit timpul sa ma uit in lista celor care imi trimit trafic pe blog in mod constant. M-am uitat pe ultimele 90 de zile si iata topul, in ordine descrescatoare a numarului de clickuri.

  1. Motoare de cautare (Google, Ask, Yahoo, Bing):3000+ vizualizari
  2. Facebook 300+ vizualizari
  3. Bialog: nascuta in Judetul Arad , la Ineu, studiaza in Cluj. Scrie fain pe travel si nu numai.
  4. Twitter
  5. Kadiasv.com: citesc blogul de multisor. Travel, carti si nu numai.
  6. Google +
  7. Simonatache.ro: pe Simona o citesc on/off. E foarte “spumoasa”.
  8. Zambetsisanatate.ro: Andra ma trage de urechi cand uit ceva, eu o citesc cu drag. Evident are multe de-a face cu sanatatea. Imi place.
  9. Nebuloasa: vecina in vestul tarii, Nebu scrie despre multe. Cu pasiune.
  10. Blogul-larisei.com (din pacate vad ca are ceva probleme momentan)
  11. Tomatacuscufita.com: tot din vest. O fata care scrie foarte bine pe multe teme.

Promit ca peste trei luni (adica in octombrie noiembrie) voi reveni cu un alt top sa vedem si dinamica.

Multumesc tuturor celor care s-au gandit vreodata la mine. Sunteti multi care imi trimiteti vizitatori, dar am vrut sa restrang listuta (sa nu faca urat nanea Goagle).

Nota: codul QR va duce pe un site de unde puteti face download aplicatiei gratuite de Android cu care puteti citi blogul pe device-urile mobile

4 thoughts on “Top 10 Referrers pentru blog (I)

  1. Pingback: Top 10 Referrers pentru blog (III) | prinarad

  2. Pingback: Top 10 Referrers pentru blog (II) | prinarad

Leave a Reply

