Cartile lunii iulie 2013

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Cristina has
read 23 books toward a goal of 30 books.
hide

  • The Signature of All Things by Elisabeth Gilbert. Cartea castigata de la Okian si careia i-am facut review pe blogul meu in Engleza (vezi aici). Speram sa fie mai mult continut de calatorie. Nu m-a dat pe spate dar nu e o carte slaba.

  • Rhodes- A notebook by Richard Clark. Carte primita de la autor. Tot de la el am citit (in Ianuarie) si Crete- A notebook. O superba descriere a insulei Rodos cu multa istorie si informatii despre lumea mitologiei grecesti. Pasajele despre mancare va vor face sa salivati. Citeste review in Engleza aici.

  • The Jungle Book by Rudyard Kipling : O parte din carte este capturata in film, o partea insa nu. Se citeste usor dar cred ca sunt prea matura pentru ea. A fost insa o schimbare de ritm placuta.

  • The Greek Islands by Richard Clark. Tot carte primita de la autor, prima carte din seria “A notebook”. Am citit-o mai lent (am si prins cateva zile foarte pline la lucru). Contine cateva povestioare care sunt reluate in cartile despre Creta si despre Rodos, dar si destula informatie noua.

Leave a Reply

