Daca e luni , e plin de…

…”incuiati”. Cat de incuiat sa fii la tartacuta sa dai report la articol despre motivele pentru care e bine sa dormi dezbracata ?

Vad duminica un articol fain pe tema asta si dau share pe Facebook. Ba am avut si prieteni care au comentat la el. Ei bine azi dimineata ma anunta cu drag acelasi Facebook ca a fost sters postul meu pentru ca nu se conformeaza cu guidelineurile. Serios? Cat de incuiat sa fii sa dai report la asa ceva?

Si cum naiba s-a scurs asa ceva in lista de oameni care ma pot citi pe Facebook? Nu stiam sa am prieteni incuiati la minte . Daca scriu ca citesc Kamasutra si atunci imi dati report? Ca atunci cand am citit Fifty Shades of Grey nu v-ati bagat in seama. Sau doar titlurile in romana va deranjeaza? [ca nu stiti Engleza, poate]

Si sa revin la subiectul din titlul. E vara, e cald, e sexy sa dormi dezbracat/a. Eventual in niste asternuturi de satin care tin (mai) rece. Si daca incuiatul/a de a dat report citea articolul vedea si alte beneficii, si absolut nimic ce ar putea ataca vreun neuron de om care fac sex pe intuneric cu plapuma trasa pe cap si cu tricoul lalau la purtator, ca nu cumva, Doamne fereste, sa vada ceva!

Sper ca respectivul/a sa zboare singur din lista mea de prieteni. Si daca citeste si acest articol si ii pica greu la mintea-i incuiata…pune mana si citeste si altceva decat texte religioase si predici!

Si daca tot e luni, m-am trezit (pe la vreo 7) in sunet de alarma de la magazin..vreo juma de ora non stop nu a fost in stare cineva sa opreasca nenorocita aia de alarma. Partea proasta ca se intampla…cam zilnic (minus duminica). Si sa nu va inchipuiti ca ii jefuieste cineva…eh as, o fi tare greu sa pui codul ala, asa-i? (am avut alarma la firma, stiu cum functioneaza!).

5 thoughts on “Daca e luni , e plin de…

  1. Dar ce început “frumos” de săptămână ai avut :))
    Cu excepţia eliminării grăsimii de pe talie, care mi se pare cam vrăjeală :P, restul par plauzibile. Ce-i drept, pare un articol scris cam pe fugă – părerea mea -, dar aşa de vară merge.
    În rest, şi mie mi se pare confortabil să dorm dezbrăcată :)

    • da, chestia aia are de-a face cu nivelul mai redus al stresului, stres care pune grasime fix acolo (din cauza cortizolului). still, e articolas de vara dar sigur nu unul care sa fie de raportat …really?

      si stai ca a cam continuat tot asa ziua…numai cu ghinioane si probleme

      • de mult nu am asa adunate toate….meh cert e ca nu mi-am luat castane coapte pentru greseala…asa ca, pfuu :)
        vezi, cand esti personalitate perfectionista e naspa. ca mereu ai pretentii mari de la tine.
        sper ca tu ai o sapt mai faina ;)

Leave a Reply

