O zi din viata mea: lucrul online

Stiu ca se vehiculeaza tot felul de imagini roz in jurul freelancerilor si/sau a celor care lucreaza de acasa. Am fost freelancer din August 2005 pana in Ianuarie 2008 ; de atunci activez pe contract de munca, pe care scrie travel writer insa din Ianuarie 2013 lucrez si la partea de customer relations si sales.

Daca luni a fost o zi fanatica – nu am sa va povestesc de ea pentru ca intra la exceptii – azi a fost o zi relativ normala. Sa vedem.

In jurul orei 8 a.m. – Alex da trezirea in modul cel mai gingas cu putina. Cum sa incep ziua prost?

La 8:30 a.m. suna alarma (de pe telefonul meu) iar Alex a si fugit sa faca cafeaua.

Pana in ora 9 a.m.:ma arunc pe cantar, bem cafeluta si punem tara la cale (ce facem azi in afara orelor de munca)

Intre 9 a.m. si 10:15 a.m.: sun la ai mei, merg pana la piata, mancam micul dejun (caz fericit pentru ca de multe ori mananc micul dejun…la amiaz), verific mailul personal si blogurile.

De la 10:15 a.m. : ma apuc de treaba iar Alex pleaca la munca. Eu organizez ce am azi de facut in functie de mailurile de la colegi si dau drumul la chat-ul de la munca. Mailuri, statistici, indicatori…

1:45 p.m.: iau o pauza si mananc 2 piersici. Apuc sa urc niste poze si ceva text despre Gyula pe acest blog.

1:50 p.m.- 3 p.m.: urc pe Greecelogue un review la o carte citita, chat-uri si alte mailuri la work.

Intre timp 2:20 p.m.: se ia curentul pe strada , imi pica netul, in timp ce aveam doi oameni pe chat. Injur nitel si il sun pe Alex sa aflu unde naiba e stickul de Voda. Pana se instaleaza la laptop, vine curentul si se sincronizeaza router-ul meu. Damned. Unul din clienti dispare in ceata.

3 p.m.- 3:15 p.m. Mi-e foame. Iau o pauza sa fac o salata.

3:15 p.m. -3:35 p.m. Urgenta la munca. Trebuie sa ajut un client. Pauza mea de masa s-a scurtat vertiginos. Rezolv problema si decid sa nu mai stau pe chat (e colegul on line).

3:35 p.m. – 4 p.m. Pauza de la work. Mut blog roll-ul de pe looknwalk pe o pagina separata.

4:05 – 6 p.m. Colegul e idle asa ca intru iar pe chat. Sedinta. Hand off pentru colegul care preia tura. Gata ziua de lucru. Fac totalul: am adunat putin peste 7 1/2 h efective de munca pe ziua de azi. Imi aduc aminte ca nu am contabilizat timpul cat am scris review-ul la carte (1/2 h).

Intre timp apare si Alex acasa. Trebuie sa pregatesc ceva de mancare. Optez pentru o salata cu ton pentru fiecare.

Dupa 6:30 p.m. Ma apuc de citit The Jungle Book (Rudyard Kipling). Alex se joaca putin pe calculator.

7:10 p.m. Mut pe tableta o carte primita de la autorul ei (The Greek Islands) si fac curat in colectia de e-books. Las putin tableta la incarcat la calculator pana ma decid daca ma pun sa scriu pe looknwalk sau nu.

Ma gandesc ca poate ar trebui sa bag tura de haine albe la masina (dar o las pe maine). In bucuatarie si hol nu trebuie sa dau azi cu mopul (iar in baie dau dupa fiecare dus oricum).

7:30 p.m. Snack-ul de seara: 2 piersici. Innapoi la citit.

9:10 pm: tableta ma anunta ca trebuie incarcata. Am citit 70% din carte. Un snack si putin tv.

Pe la 10:30 p.m. e rost de mers la somn.

Note:
– zilele mele de piata sunt , in general, miercuri si sambata. Azi a fost o exceptie pentru ca nu aveam nici o leguma sau fruct prin casa marti, joi si sambata
– lunea e zi total diferita la munca (se aduna mailuri dupa week-end)
– joia am sedinta pana in jurul orei 7 p.m. , luni lucrez pana la 7:30 p.m. iar miercuri am sedinta pana la 9:30 p.m.
– curatenie fac sambata (exceptie cand suntem plecati si ma adaptez).
– daca e vreme buna si avem chef, seara iesim la plimbare (in general pe Malul Muresului)
– in weekend am grija sa pun blogurile la punct si in mod normal, nu lucrez (decat daca este vreo urgenta)

>>citeste si A day in my life (photo mix)

One thought on “O zi din viata mea: lucrul online

  1. Pingback: O zi din viata mea: tips & tricks | prinarad

Leave a Reply

