Ce mai cauta lumea pe net…si ajunge pe blog

Prin februarie si martie 2013 v-am tot delectat cu ce nebunii stiu cititorii sa caute. Am facut o pauza cam lunga, nu? Prin urmare , animata de descoperirile lui Lucian , m-am gandit sa sap si eu nitel.

Luati si radeti! In ordinea popularitatii, de data aceasta.

ce este nou la londraprobabil multe, eu am fost in Martie 2011 p-acolo

care e cel mai bun site de travel?- depinde ce cauti. Daca esti calator indepedent nu te-as trimite la agentie de turism, de exemplu.

seri fierbintie iulie, nu va faceti griji ca o sa va plangeti curand de caldura, din nou

prinarad.info cristinabranding, baby

imi place cafeauasi mie…faci cinste?

te astept cate rog, continua…

de unde poti lua tren spre araddin gara, in general…

malul muresului povestechiar va rog sa imi spuneti daca stiti vreuna

10 lucruri care ma faci fericitapoate ar trebui sa elaboram.

poze e vinerizambeste, azi e vineri!

ce poti face daca ti se sparge emailulte muti de pe yahoo?

ce sa vizitez in aradchiar multe. Vezi aici

cum sa fi mai cu bun simte un inceput bun ca te pui sa cauti despre asta

ce ai alege daca ai avea timp?lumea larga

cristina puscas blogmore branding, baby

poze palace abbym-am pierdut pe drum

cu mutam ceasulcu mana?

daca calatorim..e si ce daca calatorim?

felicitare electronica -lebada singurasi daca e cu pereche ce are?

locuri de munca in londra 2013 pentru fixeriunde dai si unde crapa…nu am scris nimic despre locuri de munca. ever

cand sa ne luam concediu in august sau iuniein iulie, sic! personal prefer mai si septembrie

ce vreme urata blogla mine e soare si cald

cafea de iarnacred ca aia de vara e frape-ul…cred

cum sa o ceri de sotie la budapestate duci la Budapesta si o ceri de sotie, nu?

mocaciuni diversezi unde ca vreau si eu…

striptease la bere jocuri y8m-ai pierdut pe drum…

impresii de la concert italiann-am fost vreodata, n-am scris vreodata despre asa ceva

calatorii in timp imaginatiaeh si ce zice imaginatia aia?

poza cu vineriasta cine o mai fi?

„m-am hotărât să devin prost“, de martin page producţie a teatrului naţional timişoarae bine ca vorbesti de o piesa de teatru, m-am speriat nitel. Nu am scris despre ea.

cum descopar citarileinaintes sa le copiezi, cred…

cine stie castiga androidspeechless

se poate dormi doar in sac de dormitin general da, dar ar fi bine sa fie intr-un cort.

in cat timp ati vizitat acropolecateva ore…

sa o ceri in casatorie unde in europa..pai sa o ceri

stie cineva o coafeza buna in lipova aradin Arad stiu vreo doua…

aplicatii for androidEngrish , my love

poze cu asu…de pica?

imitarea îndeaproape plagiatca bine zici tu…

cele mai bune carti ale lui danielle steeleu recunosc ca am scris despre o carte a ei, dar atat.

ploaie romanticadaca tu zici, mie nu mi se pare

bun la plicbani, ceva?

cum sa ajungi la atena din romania cu trenul 2013nu prea mai ajungi din pacate. Era un tren la Bucuresti la Salonic dar criza i-a dat in cap. Asadar, varianta e pana la Bulgari cu trenul si apoi cu bus

munca ce ar fi bine sa fac..ceva la ce te pricepi, maybe?

imi place sa beau o cafea din mana ta pentru ca tu sii sa o faci amaraexact! ne cunoastem de undeva?

este mai ieftin sa calatoresti cu masinain general, da, daca imparti costurile cu benzina.

cum sa ceri iubita in casatoriein asa fel incat sa zica “da”.

vrei sa fii sotia mea tricou…rezultatul e NU

cand calatorimcand avem bani…si timp

aplicatie android sa faca multe pozese cheama camera foto (si aia de la telefon e buna)

astept sugestiisi eu…

film c u purcelu vasilicace zici?!

am fost acolo dominik panzioam fost, mi-a cam ajuns dupa 3 opriri p-acolo

cu masina prin atenaeu nu m-as risca…

vacante ieftine grecia 2013 2 pers 2in1 varaai gresit adresa, prietene. eu calatoresc independent. 2in1 e pe altii.

cele mai tari melodi pentru striptisnu stim nici romana, nici engleza…nu-ti zic, nah

obiective turistice de la a la z din vienavaleu, sunt cam multe!

gasesc shades of grey in araddestule…cat despre carte, habar nu am. cauta online.

aplicatii handmade androidspeechless, din nou

combinari de 6 luate cate 3sa ne intelegem, eu scriu nu sunt profa de mate. Si , by the way, de ce cauti tu asta pe net?!

striptis in ungariade ce?

cand e iarna in atenadin decembrie pana in martie.

ce locuri ati vizitatdestul de multe

cum e atena in martieieftina, fara prea multi turisti si…umeda

ce s-a intamplat cu artificiile la budapestada’ chiar , ce? ca la Revelion nu am vazut :(

dece imi place sa scriu?daca cauti motive pe net, sigur iti place?

cine stie, castiga androidia d-aci Ios! :)

pedalez deci existintr-adevar, pedalezi

2 thoughts on “Ce mai cauta lumea pe net…si ajunge pe blog

  1. Foarte tari si cautarile de a tine de pe blog. Peste cateva luni voi mai scrie un articol cu noi cautari…

Leave a Reply

