2013: dupa jumatate de an

Si inca un rand de porti...pe acelasi drum

Si inca un rand de porti…pe acelasi drum de urcare spre Castle Hill, Budapesta

V-am obisnuit cu “rapoartele” anuale (2010, 2011, 2012), dar mai stiti ca am facut si o lista de dorinte pentru 2013.

Ianuarie 2013:
– am facut revelionul in Budapesta. Prima data cand calatoream de Revelion.
– aniversarea de doi ani de cand suntem impreuna
– am cumparat DSLR-ul (second hand)
– am trecut la lucrul cu clientii si am inceput sa las chestiile tehnice altora
– am inceput sa slabesc

Februarie 2013:
– am inceput lucrul in Amadeus
– am castigat un weekend la Straja

Martie 2013:
– am vizitat Ulpia Traiana Sarmizegetusa
– am vizitat Castelul Corvinilor
– am urcat la Cetatea Deva
– am fost in Straja

Aprilie 2013:
– Budapesta, din nou

Mai 2013:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– aniversarea de 1 an de la casatorie am petrecut-o la Alba Iulia si Sighisoara
– am fost o zi la Timisoara

Iunie 2013:
– am fost la Cluj sa primim actele care dovedesc cetatenia maghiara
– am vizitat Cetatea Oradea (pe din afara) si pe cea de la Bologa
– am castigat o carte de la Okian -si am citit in total 18 carti pana in prezent

4 thoughts on “2013: dupa jumatate de an

  1. Te-ai plimbat ceva :) Eu am început anul la Istanbul, am fost o săptămână în Toscana şi un weekend la Sibiu. Plus o ieşire pe-aproape, la Mogoşoaia. Şi cam atât. Dar încă nu s-a terminat anul :D Problema mea e că nu prea reuşesc să-mi planific din timp plecările, de obicei chiar şi biletele de avion le cumpărăm cu 2-3 săptămâni înainte…

    • Las ca nici tu nu stai rau :))

      Iesirile astea scurte nu au fost programate din timp. Au fost nebunie de moment. (mai vine una imediat , semi-panificata de 2 saptamani). La Budapesta am fost cu trenul de fiecare data, deci acolo nu tb sa planuiesc prea inainte. Urmeaza un zbor in sept dar voi lua biletele prin august ca inca nu ma pot decide la ruta…deh. Acum in iulie o sa bantui mai multicel prin sibiu (multicel, adica ore)

    • Am stat mai putin de 48 h la Cluj. Nu m-am vazut cu 90% din oamenii cu care voiam. In Sept revin dar cred ca doar 2 zile o sa am p-acolo (sa vad cum ne programam la pasapoarte … inainte sau dupa zborul in Italia).

Leave a Reply

