Android – aplicatii foto pe care le folosesc

Mereu mi-a placut sa am telefoane cu o camera foto decenta , iar mana in mana cu asta vin si aplicatiile foto. Dupa cum stiti, sunt fan Android – si am scris despre aplicatii pe care le folosesc– , am telefon pe Android de care sunt foarte multimita si pe care rulez si aplicatii foto. Mai jos, o lista a lor , aplicatii testate de mine sau de jumatatea mea. Pozele sunt, evident, facute cu aplicatiile despre care vorbesc. Toate aplicatiile sunt free.

Instagram

12654629_10153848611253396_2718876035790069134_n

Este prefera mea, pe departe. Imi place foarte mult comunitatea, dar si faptul ca trebuie sa surprind ceva fain in …patrat. O folosesc cu…intermitente. Uneori foarte des, alteori foarte rar. Stie sa faca share la poza atat pe Facebook, cat si pe Flickr. Ma gasiti aici.

PicsArt

544164_10151486625378396_1789027548_n

E una dintre preferatele lui Alex, dar am inceput si eu sa o folosesc cand Instagram mi-a dat rateuri. Incet, incet am renuntat la Photo Grid pentru colaje si folosesc PicsArt. Imi plac mult si efectele ce le poti da pozelor. Face share pe Facebook, Flickr si multe altele…dar nu pe Instagram. Asta pentru ca e un fel de rival al lui Instagram si in ce priveste comunitatea (e mai slaba insa). Ma gasiti aici.

HDR Camera

2012-12-14_11-38-08_HDR

Jumatea are versiunea platita, eu m-am jucat nitel cu cea free. Mi-a placut, dar nu m-am indragostit de ea. Daca ai rabdare poti scoate insa poze faine cu aplicatia asta. Are functii de share pe social media.

Camera Effects

Camera Effects-1330941883732

A fost prima aplicatie pe care am instalat-o pe Xperia X8 si care mi-a fost alaturi mult timp (adica pana a aparut Istagram). Are multe efecte dar si functie de share.

Flickr

Are efecte si 1 TB spatiu de stocare. Nu prea o folosesc preferand sa fac share din alte apps (Instagram, PicsArt) pe Flickr . Insa nu e app rau.

Update Aprilie 2014: Incepand cu 17 Aprilie NU mai puteti folosi cont de Google sa va logati pe Flickr. Doar cont de Yahoo. Motiv pentru care subsemnata isi inchide contul de Flickr.

Photo Grid

63326_10151249005008396_1709060426_n

Primul app de facut colaje pe care l-am folosit si pe care l-am tinut destul de mult timp. Unii il considera mai bun decat PicsArt. Eu sunt undeva la mijloc, dar, pe moment l-am dat jos de pe telefon.

Nota: articol scris in iunie 2013 si updatat in aprilie 2014

4 thoughts on “Android – aplicatii foto pe care le folosesc

  1. Pingback: Top 5 cele mai populare articole pe blog (IV) | prinarad

  2. Pingback: Poza de Vineri (XXXVIII) | prinarad

  3. Pingback: Aplicatii de Android pentru Turisti | prinarad

  4. Pingback: Aplicatii pentru Android pe care le folosesc | prinarad

Leave a Reply

