Servicii pe care NU le recomand: Cargus

Pana acum am scris despre servicii ce le folosesc si pe care le recomand cu drag (i.e. Romtelecom si Vodafone, printre altele). Eh, a venit timpul reversului medaliei. Despre aversiunile mele fata de RCS-RDS am mai scris, asadar acum o sa va povestesc despre Cargus.

Am castigat o carte de la Okian in 13 iunie. Am trimis adresa de acasa si mentiunea ca in 18-19 iunie nu voi fi in Arad. Luni, 17 iunie, primesc mesaj de la ei ca pleaca cartea spre mine. Nu stiam cu ce firma de curierat.

Vineri, 21 iunie, dupa ora 13 vine celebrul mesaj ca intre ora 13 si 19 Cargus trebuie sa aduca coletul, cu mentiunea ca ma vor suna inainte. Mai are rost sa precizez ca pana la ora 19 nu venise nici un Cargus si nici nu ma sunase? Cat despre a cere scuze de intarziere…nu are rost.

Am comentat pe Facebook ca sa aflu ca dansii sunt foarte “punctuali in a fi nepunctuali..”, ca sa citez pe cineva care mi-a raspuns la status.

Cand am inceput scriu acest draft era luni, 24 iunie, a doua zi dupa Rusalii, sarbatoare legala in Romania. Sper ca marti sa apara cartea. Okian nu are nici o vina, logic, curieratul e problema, dar zau daca nu preferam sa il trimita pe posta.

Prin comparatie, de la bookdepository mi-a venit cartea exact cand a trebuit (in termenul scris de ei in email).

Update, marti 25 iunie: ora 10:25 am. Inca nici un semn de la Cargus.
Nici nu am scris bine update-ul ca a venit sms de la Cargus cum ca azi intre 10 si 19 vine coletul.

Update, miercuri 26 iunie: in mod mai mult decat evident, Cargus nu a dat nici un semn de viata ieri. Azi, desi e aproape ora 11 a.m. nu am mai primit vreo instiintare ca vor veni cu a mea carte. Public articolul pentru ca tare vreau sa dau o lectie si sa ii mai scuture cineva sa le explice ca ar fi bine sa se tina de informatiile date in sms-uri! Deja mi-e sila de serviciile lor “foarte prompte”!

Update ora 12:12 p.m.: “Stimate client , Cargus va livra astazi intre orele 12-19 coletul dvs…Curierul va suna inaintea efectuarii livrarii”

Update ora 7:07 p.m.: Nici azi nu a ajuns cartea…

Update joi 27 iunie, ora 10:10 am: Nici o veste sau carte de la Cargus, dar un citat de la un client al lor “stiu ca-s naspa dar sunt cei mai ieftini“. Eu o includ in categoria “mentalitate de romani” si as prefera sa taxam cum se cuvine pe cei naspa, da’ ieftini! Daca esti naspa, ar trebui sa zbori de pe piata ca te taxeaza clienti (dar, nu, la romani “mere si asa”).

Update ora 10:56 a.m.: “Stimate client , Cargus va livra astazi intre orele 10-19 coletul dvs…Curierul va suna inaintea efectuarii livrarii”

Update ora 8 p.m. Mai are rost sa zic ca inca nu a venit coletul?

Update vineri 28 iunie , ora 11:40 am: normal, iar a venit mesaj ca trebuie sa apara azi coletul.

Update ora 19: dupa fix o saptamana de la primul mesaj…inca nu a venit cartea. Incep sa ma simt ca in fabula cu lupu si ciobanu.

Update samabata, 29 iunie ora 11:20 a.m: nu a venit mesaj, dar a sunat telefonul. Se pare ca e curierul in zona si va veni azi cartea. Iar undeva dupa ora 12 a venit mesajul bine cunoascut din zilele anterioare cum ca intre 12-19 va veni cartea. Asta inseama ca sambata, singura zi cand sunt libera si as putea iesi din casa , trebuie sa stau dupa ei, in conditiile in care de o saptamana trimit acelasi mesaj? Nu prea cred!

Noutati din Decembrie 2013

Nu stiu ce s-a intamplat dar Cargus a reusit sa ma surprinda placut. Am castigat un GPS de la Eximtur si le-am dat adresa in 23 dec. Nu stiam cand pleaca coletul sau cu ce curierat. Cert e ca in 24 a sunat telefonul si Cargus a fost prezent la usa. Fara SMS-uri, fara probleme, totul foarte rapid. Eu sper ca ce am patit in vara sa fi fost , totusi, exceptia, nu regula.

12 thoughts on “Servicii pe care NU le recomand: Cargus

  1. Si eu am patit-o cu Cargus (sau mai bine zis posta romana in varianta privata). Am avut ne-inspiratia de a face o comanda prin ei cu toate ca am lucrat cu Fan foarte bine dintotdeauna. Si la fel ca altii au avut tupeul sa imi zica dupa o comanda facuta miercurea ca nu se poate livra in localitate la mine sambata (sa va spun ca, curierul a fost sambata in oras la mine dar nu avea coletul), cu toate ca termenul era de 24 de ore, iar tariful exact ca la Fan, care intotdeauna a facut livrarile in termen.

  2. Pingback: Cele mai citite articole in 2014 | prinarad

  3. buna ziua postez si eu ceva recent despre nesimtitii de la cargus urgent
    astept de 3 zile un colet ,sun imi spune sa stau acasa,stau acasa nu vine coletul sun a 4zi,nu raspunde nimeni (am sunat 2 ore degeaba)bag awebeul,caut expeditia si stupoare:zice ca nu m-a gasit acasa curierul,,,,,,la ora 18.00,am stat toata ziua lipiT de tlf,nici nu au sunat,nu-mi vine sa cred cat de nesimtiti sunt
    nu mai trimit si nici nu mai primesc in viata mea colet ,transport de la ei
    cei mai corecti,raman tot FAN CURIER ,deci nu mai apelat
    i la ei

  4. Salut! am dat de site-ul tau cautand pe net sa vad daca sunt singura persoana care a avut probleme cu Cargus. Si surpriza, nu sunt. Exact acelasi modus operandi si in Bucuresti. Zic ca vin, dar nu se sinchisesc cu zilele. A trebuit sa sun in centrala si de abia atunci s-a sinchisit. Si tot ala cu gura mare, ca de ce il pun in situatii nasoale in fata superiorului. Si mint in draci, cu aceleasi texte de care zicea si alt comentator de aici. Ca a fost si nu a raspuns nimeni, ca a sunat si nu a raspuns nimeni, chiar daca ii arat ca nu am nici un apel de la cargus pe telefon. Mai grav e ca astia se acopera colegial, aia din centrala spune ca avea acolo un nr de telefon gresit, cu o cifra schimbata. Acolo unde? aia nu citesc de pe colet? Ca site-urile dadeau numarul corect. Tupeu si nesimtire la cote de avarie! Si acum e a doua oara in care face la fel. Interesant de aflat daca directorii stiu ce jigodii de angajati au. Cred ca e mai bine sa ii informez :)

    • Acum o sa zic ca ma bucur ca nu sunt singura care maraie la adresa lor. Dupa cum vezi, li s-a si luat apararea ca deh, oi fi eu aia frustrata.
      Frustrata sunt de TOTI operatorii de coleatarie din Romania. Din pacate am avut show-uri si cu Fan Courier , pe care chiar ii consideram ok. Pana la un punct, evident.
      Cred ca toti sunt pe principiul “merge si asa”. Ce conteaza ca tu ai dat un ban pe produsul de il astepti si ai vrea sa nu te tina acasa aiurea….

  5. Pingback: Branduri ASA NU: cum sa piarda utilizatorii increderea in tine | prinarad

  6. 1.Mesajul care se trimite de la cargus este acelasi mereu , nu cu intervale orare diferite .
    2.mesajul se trimite automat cand un curier scoate la livrare coletul (un colet se scoate la livrare cel mult de 2 ori , deci de unde aveti atatea mesaje?)
    3.sambata se livreaza ca la toate firmele de curierat , doar ce este cu servicul ” livrare sambata”.

    • …adica nu ma crezi? Nu pot face print screen de pe telefon (e pe Java cel in care am respectiva cartela de dat nr la curierat si etc, mai vechiut). Dar nu am inflorit. Si am dreptul la opinie si sa ma plang de un serviciu. Mai ales cand am mesajele cu dovada.

      Mesajele alea le am de la curier care a intarziat …mai bine de o saptamana. E adevarat ca s-au impiedicat si in ziua de Rusalii dar oricum, nu e o scuza. Am vorbe de duh si despre “prietenii” de la Posta Romana si despre cei de la Otto curier…singurii care au fost super ok mereu au fost Fan Curier. Sper sa nu se schimbe asta. Imi pare rau insa ca multe magazine BUNE aleg curierat de toata jena :(

      Dar, la fel de bine, am dreptul data viitoare sa aleg ALT serviciu :)

  7. hehe , prima data cand mi s-a trimis un colet cu cargus si am aceiasi problema cu ei, ba chiar au sustinut ca au fost la locatie insa nu era nimeni acasa.. Maine se face a 3-a zi de intarziere , dar n`o sa las sa dureze mai mult ! rusine lor. Eram obisnuit cu Fan Courier , de fiecare data a ajuns a doua zi dupa ce comandasem de pe net…

  8. Pingback: Vara la Oras | prinarad

Leave a Reply

