10 lucruri care NU imi plac

V-am povestit ce imi place …sa va dau acum si reversul medaliei (la cererea unui cititor de pe Google+).

Asadar, 10 lucruri (chestii) care NU imi plac.

1. Minciuna si inselatoria

Fie ca e mica si “nevinovata”, fie ca e grosolana si aducatoare de orice numai bine nu, minciuna o dispretuiesc, nu numai ca nu imi place. Mana in mana e si inselatoria. Din nou, indiferent de gradul de porcarii facute.

2. Prostia

Prostul nu e prost destul daca nu e si fudul. Cam atat.

3. Vanilia

Cel mai sigur mod ca eu sa nu ma ating de ceva e sa contina vanilie sau zahar vanilat. Mi se face rau de la miros.

4. Lipsa de bun simt

Nu degeaba am scris despre reguli de bun simt. Nu ma astept sa stie lumea cele mai “fitoase” reguli, dar cei sapte ani de acasa sunt esentiali.

5. Varza de Bruxelles

…cam ca si vanilia, doar ca asta e repulsie nu stiu de unde venita. Cert e ca nu pot sa o vad la fata. Si nici o varza in stadiul fiert (doar crud).

6. Furtul

…de orice fel. Fac ca trenul cand mi se fura poze sau continut. Sa nu mai spun despre incercarile unor prestatori de servicii de a ridica pretul artificial (tot furt se cheama).

7. Nedreptatea

Innocent until proven guilty. Niciodata nu te pune sa emiti teorii pana nu vezi faptele. Cu dovada.

8. Traducerile proaste

Fie ca e o subtitrare la un documentar pe care dolce se incapataneaza sa nu ma lase sa o scot (de pe IPTV) , fie ca e vorba de o carte tradusa atata de prost ca renunti sa o citesti si cauti originalul, traducerile slabe ma scot din sarite si nu imi plac de fel aceste practici. Motiv pentru care anul asta tot ce am citit pana acum a fost in Engleza.

Si nu, nu e vorba de snobism sau ca nu imi cunosc limba materna, dar atunci cand lucrezi intr-o alta limba 8-12 h pe zi, ajungi la un nivel la care ti se face scarba de cei care ciuntesc ambele limbi si se chinui sa faca o traducere.

9. Falsitatea

Te dai oaie pe cand tu esti lup. Mai devreme sau mai tarziu iti voi vedea coltii.

10. Praful

Dau cu matura zilnic in toata casa si tot imi vine sa ma iau cu mainile de cap. Groaznic. Sa nu mai zic ca nu prididim cu stersul monitoarelor si altor electrocasnice de praf. Hapciu.

5 thoughts on “10 lucruri care NU imi plac

  1. Cam toate cele enumerate de tine nu-mi plac nici mie. Mai putin vanilia…nu ma deranjeaza.
    La praf sunt alergica :)).

Leave a Reply

