10 lucruri care imi plac

M-a intrigat articolul Kadiei despre 10 lucruri preferate, apoi am vazut si articolul Cristinei Bazavan pe aceeasi tema, si m-am gandit sa fac si eu o lista.

1. Imi plac cartile si bibliotecile

972037_10151681757428396_2124243791_n

Imi place sa citesc. Daca pana mai in iarna nu voiam sa aud de format digital, acum citesc foarte foarte mult pe tableta. Din 17 carti citite anul asta pana acum doar 1 a fost in format clasic (print). In plus, ma fascineaza mirosul cartilor vechi si mirosul unei biblioteci “de casa”.

2. Imi place sa planific o excursie

Fie ca e vorba de 1 zi #prinarad, doua zile prin Romania sau doua saptamani in Grecia, ador sa fac tot ce tine de calatorie.

3. Imi place sa fac poze

Mereu mi-a placut, insa de cand avem DSLR-ul parca am prins o noua dragoste pentru arta fotografica.

4. Imi place cum se simt materialele fine pe piele

Fie ca e vorba de un baby doll de matase sau o rochie de bumbac, imi place cum imi mangaie pielea materialul.

5. Imi place sa merg desculta

Mereu mi-a placut. Cand stateam verile la casa cand eram mica eu eram non-stop descuta. Si acum ador senzatia.

6. Imi place sa merg pe jos

Ideal as prefera sa bat dealurile sau muntii, dar nu ma dau in laturi nici de plimbatul in orase. Incaltari bune sa fie si crema de protectie solara pe toata pielea pe care o “vede” soarele. Plus apa pentru hidratare.

7. Imi place sa scriu

Oficial, primul articol l-am scris in liceu (cl IX) insa inainte scriam in jurnal si am avut chiar o povestioara scrisa (trebuie sa o caut pe la ai mei!). Din 2005 fac freelancing si scriu in 90% din timp in Engleza.

8. Imi place arta hand-made

Da, o consider o arta si am cateva artiste preferate de la care comand des lucrusoare personalizate.

9. Imi place teatrul

Atat de mult incat am o diploma de la Scoala de Arte, clasa Actorie (am terminat in 2002). Imi place sa fiu pe scena si in fata ei.

10. Imi plac norisorii pufosi albi pe un cer senin

Sunt delicisoi atunci cand faci poze.

Imi mai plac Budapesta, Londra si Atena; zilele din mijlocul saptamanii cand nu lucrez (fooooarte rar); ciresele si zmeura; pisoii gri pufosi; jocuril “vintage” (Gothic II, Age of Empires II).

7 thoughts on “10 lucruri care imi plac

  1. Pingback: 10 lucruri care NU imi plac | prinarad

Leave a Reply

