Aplicatii pentru Android pe care le folosesc

Din aprilie 2011 am cedat in final telefoanelor cu ecran senzitiv si am ales sa raman fidela brandului Sony Ericsson. Pentru inceput am avut un xperia X8 , pe care ulterior l-am schimbat pe un xperia X10 iar acum (n.n. Oct 2014) am un Xperia M2 Aqua, tot de la Sony.

Iata aplicatiile gratuite Android pe care le am si le recomand*, cu mentiunea ca prezenta lista NU include jocuri, cu care oricum nu am nici cea mai mica tagenta:

Battery Widget nu il mai foloesc din Dec 2014, cand fostul meu telefon (Sony Xperia M2 Aqua) a venit cu Android 4.4.4. Aceasta varianta de Android elimita nevoia de a folosit un widget pentru baterie pentru ca vad informatia implicit in bara superioara. Orice Andorid cel putin versiunea 4 ofera deja aceasta posibilitate.

Adao File Manager a fost pus pe tusa tot in Dec 2014, pentru ca Sony a venit cu un File Manager implicit care mi-e absolut suficient pentru ce il folosesc eu.

Data Monitor a fost pus pe tusa in Jul 2014 pentru ca am atat app-ul de la Vodafone cat si trackingul implicit de la Android, care ma anunta ca am ajuns aproape de limita.

Skype : binecunoscuta aplicatie pc-to-pc sau pc-to-phone. Apelurile merg foarte bine daca ai un wi-fi bun la dispozitie.

Foursquare si-a dat duhul de la mine de pe telefon in Jul 2014 cand a aparut Swarm, pe care inca il folosesc.

Twitter : Android 2.3 vine cu Timescape preinstalat si unde poti adauga contul de Twitter dar urasc cu drag si spor aplicatia implicita, asa ca folosesc aplicatia “clasica”. In plus, am doua conturi de Twitter setate.

Endomondo si Sports Tracker au disparut din lista mea in Apr 2014, cand am primit primul FitBit (FitBit One). Din Martie 2015 am FitBit Charge HR care se sincronizeaza prin acelasi app, iar acum am sincronizat LoseIt pentru trackingul caloriile (cand ma mai apuca)

Adobe Photoshop Express si Flickr au fost prezente scurte la mine pe telefon.

Instagram: aplicatia e foarte fresh pentru utilizatorii Android, adica aparuta pe Market azi (3 aprilie 2012). Binecunoscuta pentru utilizatorii iOS, Instagram e , in esenta, o aplicatie pentru share-uit poze. Un Flickr cu o adevarata latura social media. Eu urmaresc de mult postarile prietenilor cu aparatura Apple si ma bucur sa ma alatur utilizatorilor de Instagram.

Expensify a trait mult si bine in telefonul meu, dar din Apr 2014 folosesc tracking-ul de la banca. Ulterior , pe la inceput de 2015, am inceput sa folosesc exclusiv Open Office Calc pe laptop.

Weather Bug, Android Weather si Accuweather au pierdut teren in favoarea Weather Channel, de care sunt foarte multumita.

PicsArt a zburat si el in Oct 2014, cand am inceput sa folosesc Snapseed si app-ul cu care vine Sony, Pixlr Express.

Evernote: pentru ca iau notite si nu imi face placere sa car carnetele si pixuri dupa mine, am apelat la un app. Ce imi place la el este ca pot scrie de pe desktop notite lung (i.e. adrese de la muzee unde calatoresc, detalii de la cazare, nr de zbor) iar cad dau drumul la traficul de date (in Romania, nu pe Roaming, afara ma multumesc cu wi-fi gratuit) toate se sincronizeaza iar ce am pe contul online am si pe telefon. Din nefericire nu am incredere “oarba” in telefon, asa ca mereu prefer back-uprile din cloud.

Folosesc si alte aplicatii, ca si: WordPress (foarte simplu de adaugat continut pe blog daca folosesti platforma WordPress),de ex.

Update Octombrie 2014:
Incepand cu mijlocul lui Octombrie am trecut si eu pe Android 4.4 pe telefon (si un nou telefon: Sony Xperia M2 Aqua). La fel ca si inainte, nu tin jocuri pe telefon (si nu intentionez sa o fac) insa am decis sa adaug ceva aplicatii pe care le aveam doar pe tableta.

Kobo: e-book reader / store. Initial mi-a zis sotu de el, dar ulterior am primit ceva carti gratis (dupa NaNoWriMo 2013) de pe store-ul lor si am inceput sa il folosesc pe tableta. Imi place ca se sincronizeaza online si daca citesc pe tableta, de exemplu, pot sa continui de pe telefon, fix de unde am ramas. Cumpar carti cu paypal.

Cool reader mi-a placut enorm , dar din pacate , cand am facut update la Android 6 s-a pierdut pe drum si nu a mai mers, asadar am trecut la Google Play Books (care te lasa sa importi epuburi nu doar sa cumperi din market). Mai am pe telefon Amazon Kindle, dar si Kobo, tot pentru citit.

Nota: de la versiunea  4.4 Facebook vine preinstalat si nu mai trebuie sa dati jos aplicatia de pe Market.

Articole similare au mai scris:

Post publicat initial in 24 Ian 2012, editat si updatat cel mai recent in Aug 2016

17 thoughts on “Aplicatii pentru Android pe care le folosesc

  1. Pingback: Cele mai citite articole in 2014 | prinarad

  2. Pingback: Top 5 cele mai populare articole pe blog (VI) | prinarad

  3. Pingback: Top 5 cele mai populare articole pe blog (V) | prinarad

  4. Pingback: Top 5 cele mai populare articole pe blog (IV) | prinarad

  5. Pingback: Top 5 articole pe blog in 2013 | prinarad

  6. Pingback: Top 5 cele mai populare articole pe blog (III) | prinarad

  7. Pingback: Top 5 cele mai populare articole pe blog | prinarad

  8. Pingback: Aplicatii de Android pentru Turisti | prinarad

  9. Pingback: Top 5 article pe blog (ianuarie – iunei 2013) | prinarad

  10. pe BBY se cheama chiar Endomondo Sports TRacker, am instalat-o, sa vad cum am descurc cu ea ;) du de veste.

    Si am pus si Battery Watch, imi arata procentual cat mai are, tipa cand e pe terminate, tipa cand pun la incarcat si-mi arata si temeperatura bateriei.

    Am actualizat si pe articolul meu. ;)

    • La mine nu tipa dar e destul ca vad :) Sub 20% adio citit de card din pacate.
      Acu sa vad ce apps testez in Budapesta ca merge netul la apartament ft bine.

  11. Eu ador Android-ul..Si pot sa spun ca mi-am instalat pe netbook o groaza de aplicatii.Dar cel mai mult imi place Expense, aceasta aplicate ma potoleste cand vreau sa cheltui nesabuit :))

    • Pentru ca eu nu am iPhone :) eu am Sony Ericsson X10i cu Android. Am pe el tot ce am nevoie si folosesc produsele Google pentru munca, in mod curent. In plus Android + windows – Love; a avut sotul iPhone si nu s-a inteles deloc cu Win7. E vorba de preferinte, bineinteles :)

    • sa stii ca am remarcat totusi ca SportsTracker e mai bun; adica nu baga din burta km :)) ca am facut comparatie : eu cu Endomondo, Alex cu SportsTracker…mie mi-a aratat 10 km, lui 6 km…si da, mergeam impreuna pe mal :))

Leave a Reply

