Dupa 10 saptamani de …un fel de dieta

166736_10151479036053396_1421700422_n

Citeste din urma:
>> Dupa doua saptamani: minus 4.1 kg
>> Dupa patru saptamani: minus 6.5 kg in total
>> Dupa sase saptamani: minus 7.3 kg in total

In prezent, ma laud cu 6.6 kg pierdute din Ianuarie (dap, a urcat nitel cantarul saptamana asta dar nu ma ingrijorez de fel).

Intial am vrut sa scriu un articol dupa 8 saptamani (adica 2 luni) de cand am revenit la un stil de viata mai sanatos avut in perioada 2006-2009 (pe final) dar am decis sa nu o fac. Apoi saptamana trecuta am fost pe drumuri, asa ca, iata revin…asta ca sa nu credeti ca m-am lasat pagubasa. De fapt, nu te poti lasa pagubasa cnad e vorba de un stil de viata.

Pot spune ca am experimentat destul in ultimele saptamani, mai ales ca de vineri, 8 martie pana duminica 10 martie nu m-am atins de nici un tracker. Insa, pentru ca am dus mancare cu noi si eu am fost bucatarul la Straja, macar 90% din mese au fost sanatoase. Restul au fost fursecurile de pe drumul de intoarcere. Uuupps.

Partea buna e ca am facut si ceva sport cat am fost plecata: prin statiunea Straja am bantuit de colo colo, iar la Deva la cetate am urcat pe jos. Si ca tot eram in forma din week-end, de marti am introdus ceva exercitii cu greutati (ganterutele mele de 2 kg).

Pentru inceput: bicep curls (1 set x 12 rep), dumbbell lateral raises (1 set x 10 rep), squats (1 set x 10 rep) si lunges (1 set x 10 rep). Voi creste incet-incet numarul de seturi de saptamana viitoare.

Imi aduc aminte cand faceam bicep curls cu 8 kg la sala, lejer…acum, incep sa ma resimt dupa 1 set cu 2 kg. uuups.

426417_10151479340783396_1452796197_n

In bucatarie am experimentat nitel cu pizza. Am gasit aluat foarte fain gata facut in Cora , asa ca am pus pe el rosii din conserva, niste ciuperci si mozzarella. A iesit super , cu relativ putine calorii (466 cal pe jumatate de pizza).

2-23-2013 5-07-00 PM

[in poza e varianta cu cascaval ras]

Am bagat de seama ca se gasesc ridichi prin piata , asa ca mi-am facut plinul si le-am adaugat la cate mese am putut. In rest, nu prea am mai facut experimente , decat o salata de bulgur cu mix de legume (380 cal / portie si care e a iesti super).

553159_10151446044508396_1509830563_n

Si pentru ca a fost uneori vreme mai rece, am avut pofta de supa de legume. Cu taieti de casa.

Pe “frontul dulce” am incercat banana oatmeal pancakes (clatite cu fulgi de ovaz si banane). Au iesit foarte foarte bune desi nu stiam la ce sa ma astept.

Cat despre fructe, continui sa mananc multe mere si portocale. Din cand in cand mananc banane. O data am facut o salata de fructe dar s-a dovedit o idee proasta (mi s-a facut foarte repede foame dupa aceea)

Oale , tonul in apa, iaurtul si cottage cheese raman la putere si sursele mele de proteine. La Straja am facut piept de pui la gratar (nu mancasem pui de la inceputul lui ianuarie).

Folosesc in continuare varza si morcovi cruzi in salate. Si cu cartofii mentin o legatura prietenoasa (dar numai fierti). Inca nu am facut orez integral sau paste integrale anul asta (nu prea suntem nici eu nici Alex fani de altfel). Dar vreau sa mai fac bulgur.

>>citeste despre Top 6 alimente care ard calorii

In ultima vreme cu fasole nu am avut o relatie prea prietenoasa (decat in supa) si nici hummus nu am facut de mult.

Per total, am ridicat numarul de calorii undeva la linia dintre mentintere si slabit lent. Nu mai am mult de slabit si as prefera sa nu imi chinui organismul cu restrictii pe termen prea lung.

4 thoughts on “Dupa 10 saptamani de …un fel de dieta

    • Pai tocmai ca nu e “dieta”, e mancare sanatoasa. Din pacate unele poze sunt cam proaste. Dar asta e doar vina mea ca le fac pe fuga.
      Dieta la noi se foloseste prost. Dieta inseamna ceea ce mananci :)

    • Doar ca nu e “dieta”, e un “fel de dieta” adica un stil de viata, pentru mine. Am facut schimbari inca din 1999, iar in perioada 2006-2010 am reusit sa fiu ceva mai stricta decat acum (chiar vegan la un moment dat). Acum incerc sa impac si capra si varza :) Multumesc mult. Eu sunt multumita de ce am reusit sa fac in doua luni :)

Leave a Reply

