Site-uri fun si …sau utile pe care le folosesc

Din cand in cand am chef sa fac …chestii. Gen: colaje foto sau adaugat inimioare, floricele, fluturasi, [adauga tu o maimutareala fara folos] pe vreo poza…iar cum ale mele talente in softuri ca si Photoshop sau Gimp sunt undeva spre zero (stiu sa fac un resize si sa adaug watermark…dar cam atat)…am nevoie de site-uri care sa faca aceste ceva-uri pentru mine.

Fun: Ribbet.com

Picnic l-am descoperit gratie unei colege de la munca, dar intre timp s-a inchis si a ajuns sub umbrela Google/Picasa (ceea ce inseamna ca nici nu am chef de el). Dar , tot la capitolul adaugat chestii si efecte la poze dar mai ales facut colaje (am eu ce am cu PhotoGrid pentru Android!) Alex a descoperit Ribbet.com. Mi-a luat fix doua zile sa devin…well..addicted.

Exemple cu ce am facut pe site? Iata numai “productia” de luni si marti:

black&white Feb 25

alb & negru

blue

HDR

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sepia

2012 and 2013 mix

Update: si un colaj cu poze din Septembrie 2013

Sept 2013

Util: Expensify.com

Pe nenea expensify l-am gasit intai ca si aplicatie de Android, care are “in spate” si un site. Tot gratuit. In principiu eu mi-am pus in cap sa tin in frau cheltuielile (sau mai bine zis pe ce “zboara” banii). Asa ca pe site pot face rapoarte continand doar anumite categorii (i.e. entertainment).

Fun: Xtranormal

Am aflat de Xtranormal.com in 2011 dintr-o emisiune Gadget Show. Numai bine ca pe vremea aceea participan la SuperBlog (sorry, dupa ultimul “atac feng shui” pe blog am ras tot ce e era legat de concursuri) si am avut ocazia sa ma joc cu o animatie marca proprie. Mie imi place site-ul mai ales daca am chef de adaugat dialog in limba Engleza.

Una dintre “operele” mele de atunci o gasiti aici (da, contine “plasare” de produs ; dar gratie video-ului am castigat un voucher de la firma respectiva).

Update: din pacate Xtranormal s-a inchis in 31 iulie 2013.

Leave a Reply

