De prin search-uri adunate (III)

Initial nu am vrut ieri sa public inca un articol in care sa evidentiez…”inteligenta” celor care folosesc google search, dar cand m-am uitat putin la termenii cautati nu m-am putut abtine. Ma scuzati…asadar, mai radeti si voi!

cum trimitem o felicitare pe facebook?
program teatru arad febroarie
cm e vremea in budapesta in martie
adresa de gps tesco ungari
cum e sa vizitezi o tara noua
jacops cafea in cani
cum va faceti paru de dragobete??? [nota editorului: sub forma de inima merge?]
imi place sa mananc cafea [nota editorului: ciudat/a mai esti!]
cum copiez date dell inspiron mini 1018 laptop [nota editorului: stii, unii oameni nu ar trebui sa aibe voie sa atinga vreun laptop/netbook. ps: hard extern sau stick]
motivele pentru o zi buna in excursi
cumparaturi pedometru
teme facut pregitoare
cum sa treci de plagiat la engleza [nota editorului: ce ar fi sa nu furi de la bun inceput?]
cine a mers cu city break
compunere in care am plecat in padure si am poluat [nota editorului: doamna profesoara, Ionescu/Popescu fura compunerea de pe internet!]
nu vreau sa ma duc in vizita la familia
poze e vineri
nu raspunde la telefon insist?
cat se sta in luton la checkout cat timp ai face

4 thoughts on “De prin search-uri adunate (III)

Leave a Reply

