Vine…vine…primavara (macar in garderoba)

Pe la finele lui octombrie trecut, va aratam cateva idei de outfituri de toamna . A trecut toamna, imediat trece si iarna, iar dupa ce am scapat deja de peste 7 kg (care erau in plus) am inceput sa caut hainite de primavara (traiasca discount-urile de sezon!).

Iar pentru idei, ca de obicei am apelat la Pinterest. Iata ce am gasit pentru sezonul primavara/vara 2013 (linkurile din copyright duc direct la postul de pe Pinterest):

Asa ceva am avut pe gri in urma cu multi ani (prin 2002-2004). Mi-ar placea sa gasesc ceva similar prin magazine.

3 thoughts on “Vine…vine…primavara (macar in garderoba)

  1. Pingback: Outfituri de primavara 2014 | prinarad

Leave a Reply

