Posta Romana …loveste din nou

Anul trecut in iunie ma plangeam ca am fost taxata ca a stat un mic pachet la posta o zi (primesc hartiuta sa ma duc dupa colet miercuri si eu am fost joi). Bon…in 2011 urlam ca nu a ajuns un magnet de fridiger din Paris si a trebuit fata sa mai trimita unul…

Acum, Posta Romana o face , din nou, lata!

In urma cu cateva saptamani am primit un plic din Grecia (un memory stick si o scrisoare). In plic normal, fara “bule”. Zic: bun, trimit innapoi tot in plic normal. Eh ash, de unde?

Azi la posta mi se explica ca nu pot trimite “nimic decat scrisori” in plic normal. Zic : “nu va suparati dar fix in plic de asta (fara bule) am primit din Grecia”. La care se baga in seama un nene cu sacu de scrisori si imi zice “Pai Grecia nu e Romania”. Corect, sunt cu cativa zeci de ani inaintea noastra, cu toata criza de la ei!

Zic, as vrea si eu sa ajunga plicul cu tot cu continut , nu sa se piarda pe drum. Nenea din nou : “dar noi nu pierdem nimic!”. Cam pe atunci mi-am pierdut deja cumpatul, stiind foarte bine ca am patit-o cu ei.

O las totusi pe tanti sa imi explice ca imi trebuie plic cu bule. Bun, e posta, da-mi plic. Imi arata unul mic in care nu intra nici macar vederea. Zic, pai punem numai stick-ul. Nu se poate ca “se simte” in plic.

Am plecat injurand posta. Am trecut pe la librarie , am luat un plic cu bule (in care , apropo, se simte ca e un stick) si acu astept sa ma duc la curierat, dupa ce am primit un pret astronomic pentru un plic de nici 100g de la curierat, voi incerca la sediul “central” de la posta unde stiu ca-s tantiile mai de treaba (macar acu’ am nenorocitu’ ala de plic).

Astia de la posta cred ca traiesc doar din comisioanele de la plati facturi. Ca nu prea ii vad cum pot sa fidelizeze clientii cand nu au nici un nenorocit de plic la indemana. Ah si ps: daca cumva va pierde posta ceva, va rog eu sa ii dati in judecata si pentru 50 de bani!

Ori am eu ghininon cu angajatele de pe Eminescu de la Posta, ori chiar toti angajatii din sectorul public sunt asa. Mai am doua exemple (Casa de Pensii Arad si Primaria Cluj) cum ca toti ar fi la fel…insa.

Update Feb 14: la Oficiul Postal 1 am reusit sa trimit fara probleme plicul “cu bule”. 9,30 lei par avion , recomandat.

Update Feb 22: tocmai am fost anuntata ca a ajuns plicul in Grecia doar ca prietena mea a trebuit sa mearga la posta dupa el. Eu am cerut explicit sa nu fie nevoita sa faca asta ci sa i se duca plicul acasa. [deh, nu putea sa fie totul cum trebuie, nu?]

4 thoughts on “Posta Romana …loveste din nou

  1. Posta Romana pare incremenita in perioada anilor ’80, chiar daca au mai renovat pe ici-colo cateva sedii si au mai introdus cateva servicii noi. In rarele momente cand sunt nevoit sa intru in contact cu ei, imi creste tensiunea si imi apar bube pe piele. Penultima oara cand le-am trecut pragul, am trimis 10 colete in tara, iar pentru asta am fost recompensat cu o chitanta de peste 4 metri!! Ultima oara, la un ghiseu unic, se rezolvau toate problemele lumii (plati facturi, cumparat timbre, scrisori recomandate, alocatii etc). Pe langa faptul ca era foarte multa lume, cititorul de coduri de bare nu functiona, iar stimata doamna angajata, dupa ce-l invartea, il scutura si il injura, se apuca sa introduca manual, rand cu rand, toate datele facturii in cauza.

    • mda cunosc. eu am noroc cu OP1 (la vreo 20 min de mine pe jos) unde e sediu mare cu multe ghisee si oameni absolut super. am intrat cu o fata pierdut si cineva m-a ajutat imediat unde sa ma duc . plus ca am reusit sa pun plicul in cateva minute, fara urlete si tipete si injuraturi. astea de la OP de langa casa…mvai.

      eu am tangente cu ei cand primesc ceva de afara sau cand tb sa trimit eu ceva pe afara- curierul te rupe! ceea ce in gen e cam rar. doar ca am parte de nervi si la ridicat colete…

    • Partea naspa ca la privati mi-a dat un pret de mi-a stat sufletu’ in loc. Zau ca nu vreau sa platesc bilet de avion pentru un plic LOL
      O sa ma duc la sediul central de la posta ca acolo stiu ca-s mai rasarite tantile

Leave a Reply

