Cartile lunii Ianuarie 2013

2013 Reading Challenge

2013 Reading Challenge
Cristina has
read 3 books toward a goal of 15 books.
hide

Un an nou , o noua lista de carti de citit. Mi-am propus sa citesc minim 15 carti anul asta (cand ating targetul, il voi schimba, evident). Pana acum, sunt cu un pas inaintea challenge-ului dupa cum se pare.

Ce am citit in Ianuarie 2013?

  • Richard Clark – Crete, A Notebook ; cartea am primit-o prin intermediul jobului si am citit-o destul de lent , din pacate, pentru ca a trebuit sa iau si notite pentru review. O recomand celor care vor sa viziteze Crete; dar si celor care au fost si au stat doar prin locuri foarte turistice.
  • Nicholas Sparks – Message in a Bottle ; pe Sparks l-am descoperit anul trecut in lista de best sellers de la New York Times. Imi place ca citesc foarte repede cartile lui (are o Engleza foarte foarte usoara). Message in a bottle a fost una dintre cele mai triste carti citite (am citit trei carti scrise de el, deja). O carte de dragoste, care cu greu o vei lasa din mana insa.
  • Candace Bushnelll – Sex and the City ; cartea pe baza careia a fost facut serialul Sex and the City si care mi-a lasat un gust amarui , totusi. Nu, nu e naspa, dar e…altfel. Totusi Candace scrie fain.
  • The Casual Vacancy – J.K. Rowling ; o citesc in prezent, o poveste destul de macabra cu muuuuuulte personaje la care le cam pierzi sirul. Dar Rowling stie sa povesteasca…

Ce mai am in wishlist pe anul asta? (lista e in….zona de a fi creata; am si cateva titluri pe care chiar nu le gasesc inca…)

  • The Time Traveler’s Wife – Niffenegger Audrey
  • The Other Woman – Jane Green
  • Fifty Shades of Grey (Trilogy) – E.L. James

3 thoughts on “Cartile lunii Ianuarie 2013

  1. Pingback: Lecturile lui 2013: Februarie | prinarad

    • Eh…la mine depinde mult de ce citesc. Citesc doar in Engleza (de vreo 3 ani) si la munca folosesc American, unele carti sunt British…deci e mai greut uneori. Asta de o citesc acum va fi o …lunga batalie (mai am mai bine de jumate din ea)
      Oricum nu conteaza “cantitatea” , cat calitatea :) a se vedea 15 carti/an nu e prea mult :))

Leave a Reply

