De prin search-uri adunate

Din cand in cand, ma mai uit si eu la cautarile care aduc cititorii pe blog. Si uneori sunt atat de haioase ca le postez direct pe Facebook. De mult m-am gandit tot ca ar fi cazul sa le adun intr-o postare…sa radeti si voi! Si iata ca azi a venit timpul sa ma tin de promisiune…

De mentionat ca am statisticile doar din Nov 2012 (in sept 2012 m-am mutat pe un host free, apoi am avut probleme cu el si ulterior am ajuns aici pe WP cu toate ca imi pastrez domeniul cumparat prinarad.info).

Printre cautarile care mi-au ridicat stegulete rosii sunt:

cum sa ceri de casatorie
programa pentru felicitari
m-a dezamagesc
cand putem sa ne operam pe luna plina sau luna noua in februari
teiubesc jotem sagapo tiamo cristi
cel mai sinplu email
daca vii la arad ma suni
cadouri valentine’s day pentru el hademade
gossip girl arad
filme de dragoste cu femei
alimente dupa doua
poze cu vineri
decorati pentru dragobete
dece imi place sa scriu?
unde sa o cer in casatorie daca stau in arad?
fecebooc nadis(provin sau am bunici)

Sa rad? Sa plang? Nu de alta dar de mult nu ma mai mira ca lumea nu stie sa scrie sau sa se exprime corect. Dar din pacate tind sa cred ca pe cum creste populatia pe glob, scade inteligenta.

7 thoughts on “De prin search-uri adunate

Leave a Reply

