De Valentine’s Day mergem la Teatru

Vorbeam in urma cu cateva saptamani despre o zi perfecta de Valentine’s , ba am dat si ceva sfaturi pentru ei in care, se pare, ca am uitat sa scriu despre…o invitatie la teatru [problema remediata: am facut update la articol].

Dar tocmai despre asta vreau sa va vorbesc. De Ziua Indragostitilor, Teatrul Clasic din Arad va invita la o piesa cu totul speciala: Casatoria de Gogol.

In plus, biletele sunt 1+1 gratis (deci cu 20 lei intrati amandoi la teatru) iar 4 perechi norocoase vor avea parte de premii speciale in urma unei extrageri.

Eu abia astept sa ma duc (si pentru asta va fi nevoie sa imi “aranjez” nitel orarul de sedinte, dar o data in an e Valentine’s Day, nu?). Pentru mine, o seara la teatru este…extraordinar de romantica.

8 thoughts on “De Valentine’s Day mergem la Teatru

    • La noi s-au gandit la un eveniment ceva mai special, ceea ce e super (a cam inclinat balanta intre a trebui sa modific orele la ceva sedinte si a nu merge). :)
      Have fun! Ce piesa?

  1. Pingback: Teatrul Clasic Ioan Slavici Arad: programul lunii februarie 2013 | prinarad

  2. Pingback: Sfaturi de la NOI pentru EI de Valentine’s Day… | prinarad

Leave a Reply

