N-am sa inteleg niciodata de ce…

  • platesc taxa radio…la Enel 5 lei la doua luni…cand eu nu am un radio in casa
  • platesc taxa TV …tot la Enel 8 lei la doua luni…cand eu platesc factura lunara la Romtelecom pentru servicii de IPTV.
  • in 2008, cand am primit o carte prin FedEX mi s-a spus ca a facut 2 zile din NYC pentru ca “Romania e lumea a treia”. Acum , primesc carti din UK in 2 zile si scrisori din Grecia intr-o saptamana, dar un tricou din USA a facut 3 saptamani
  • pot plati toate utilitatile online…mai putin intretinerea la bloc
  • cand ma duc la restaurant si comand peste la gratar cu salata fara dressing (pot pune singura otet pe ea) prima intrebare ce urmeaza e : doamna e la dieta?
  • coafeza se incapataneaza sa ma intrebe la fiecare doua luni daca nu vreau sa ma vopsesc desi tot ea spune ca nu am nici un fir alb in cap
  • citesc barbatii pe WC
  • complicam lucrurile atunci cand de fapt, sunt atat de usoare.
  • niciodata la reduceri nu gasesc marimea S sau M. Intotdeauna mai raman fie L, fie XS.
  • ne este atat de usor sa fim rai, dar atat de greu sa fim buni
  • bunele maniere sunt o chestie foarte prafuita si atunci cand “ai pretentia” sa nu fi deranjat dupa ora 21 tuturor li se pare ciudat
  • lumea devine subit mai plina de romantism inainte de Sf. Valentin si /sau Dragobete. In rest, romantismul e ca si neexistent.
  • indiferent de cati ani avem in buletin, ne vom uita mereu la desene animate
  • ne e atat de usor sa dam vina pe altii, in loc sa ne uitam in gradina proprie
  • atunci cand ceva poate sa mearga prost, sigur va merge prost (Murphy, te iubim!)
  • cartea care as citi-o iar si iar este: Invitatia la Vals – Mihail Drumes
  • in secunda in care ai ridicat telefonul fix sa vorbesti cu mama, atunci va suna mobilul
  • intotdeauna tricoul pe care il cauti, e fix pe fundul sertarului
  • dupa fiecare tura de spalat, cel putin o pereche de sosete se va desperechea (iar sa incerci sa ii gasesti perechea e total inutil)
  • cand cauti ceva sigur nu vei gasi, dar cand cauti fix altceva , vei gasi ce ai cautat inainte
  • lumanarile parfumate (alea mici) au miros pentru aproximativ 10 min desi pe ele scrie ca ard cam o ora
  • mirosul de scortisoara imi va aduce aminte mereu de turta dulce facuta de bunica

6 thoughts on “N-am sa inteleg niciodata de ce…

  1. Eu nu gasesc tricouri XXL la reduceri! Iar atunci cand totusi dau peste unul, fie e manufacturat intr-o obscura tara din Asia si XXL-ul lor e un M mulat la noi, fie are vreun defect vizibil si din avion.

Leave a Reply

