The Carrie Diaries – oare se apropie de Sex and the City?

Am spus-o si o repet: SATC este serialul meu favorit. A fost mereu si va ramane in continuare. Stiu ca unele cititoare de pe blog nu sunt fane (sau chiar il considera naspa) dar le asigur ca nu imi traiesc viata raportandu-ma la serial…doar ca uneori, Carrie si fetele nimeresc atat de bine situatiile ca pica bine un citat bine plasat.

De doua saptamani, CW difuzeaza The Carrie Diaries . Cum Gossip Girl, tot productie CW, s-a terminat de curand, se pare ca noul serial ii cam ia locul cu success (plus ca e fix pe acelasi interval orar in USA).

Am aflat de serial de pe Facebook, mai de mult. Mi-am zis ca nu ar strica sa vad ce e de capul lui, mai ales ca urmareste viata lui Carrie inainte de a se fi mutat in New York si de a fi prietena ca Samantha, Charlotte and Miranda. La fel ca si Sex and the City, The Carrie Diaries este bazat pe o carte scrisa de Candace Bushnell.

Din ce am citit, in SATC s-au facut cateva “ajustari” in trecutul lui Carrie – cea mai evidenta si care sare in ochi din primul episod al noului serial este ca in SATC Carrie spune ca tatal ei le-a parasit pe ea si pe mama ei cand ea era mica, insa in The Carrie Diaries, mama lui Carrie moare cand ea e inca in liceu si cel care are grija de ea si sora ei este tatal lor.

Din pacate nu am citit (inca) cele doua carti dar am vazut ca sunt pe bookdepository.co.uk asadar imi voi face curand un cadou.

The Carrie Diaries cred ca se adreseaza in special tinerilor. Actiunea are loc cand Carrie e inca in liceu , deci “dramele” sunt legate de prima iubire, primul sarut , prima data cand face dragoste… Mai cred insa ca serialul este un mod interesant de a ne “documenta” despre istoricul lui Carrie, chiar daca suntem mai in varsta si poate am vazut SATC de cateva ori.

In SATC fetele sunt la varsa matura (in jurul varstei de 30 de ani) cand fac destule prostii demne de liceu, nu de anii maturitatii. Insa tot in SATC intervin casatorii , divorturi, si alte drame de prin viata adultilor.

Anna Sophia Robb, despre care nu stiu absolut nimic momentan, face un rol Carrie chiar bunicel. Este credibila si voice-over-urile ma duc cu gandul la Sarah Jessica Parker.

Pana in prezent, au fost difuzate doua episoade din The Carrie Diaries. Atat eu cat si Alex am devenit putin dependenti de serial. Sunt curioasa ce va urma si daca ma va tine tot in priza.

>>citeste si o “cronica” ceva mai pertinenta, aici (in Engleza)

4 thoughts on “The Carrie Diaries – oare se apropie de Sex and the City?

  1. SATC este şi serialul meu favorit! Serialele cu adolescenţi nu prea îmi plac, mi se pare că prea seamănă toate, însă cred că o să arunc o privire la recomandarea făcută de tine :D

Leave a Reply

