Exercitiu de imaginatie: Un Valentine’s Day perfect

486265_10151340005418396_1296747898_n

Mai e ceva pana vine Sf. Valentin , asa ca ar fi cazul sa ne punem mintea la contributie si sa ne gandim la un “scenariu” perfect pentru acea zi. Hai sa ignoram ca 14 Feb 2013 pica intr-o joi si in lumea noastra tumultuoasa nu prea merge sa ne luam zile libere cand ne tai capul…sau merge?

Nu tin minte sa fi fost vreodata o persoana foarte romantica…sau poate nu am avut circumstantele necesare sau persoana care sa merite asta? Cert e , insa, ca in ultimele luni ma tot “bantuie” ganduri romantice [de ii zice careva sotului…ne suparam! El inca crede ca nu-s romantica, da?].

Mi-am perfectat reteta de American pancakes (varianta sanatoasa cu faina integrala si iaurt slab) dar inca nu am o forma de inimioara (iar waffle makerul antic a dat ortu’ popii cam de multicel). Am fost sambata la cumparaturi dar cum nu am fost singura…s-a dus naibii si ideea mea sa iau forma de inima.

Am mai vazut o chestie faina pe Pinterest: ou fiert facut in forma de inima. Mno, asta tare as vrea sa incerc! La capitolul mic dejun romantic, trebuie sa fie si cafeaua, ca nu prea pot trai fara ea. Din partea mea putem zice nu la croissante, dar…poate incerc niste cupcakes (muffins) decorate cu inimioara? Ok destule inimioare!

Ce putem face dupa aceea? Daca e frumos p-afara, recomand o plimbarica …prin oras, pe mal, pana la Port Arthur, pe unde o fi numai in casa sa nu stati! Daca vremea nu e tocmai simpatica, poate ar merge niste filme? Nu neaparat siropuri…sau poate aveti chef sa va jucati ceva impreuna, de la board games, la jocuri pe calculator. Nu uitati sa dati “pedepse” celui care pierde. Si am impresia ca de la pedepsele astea se va desfasura toata seara intr-un mod…si mai romantic!

Daca va place sampania, o puteti combina cu fructe (capsuni). Sau poate alegeti un vin alb sau rosu. Noi avem un vin luat din Ungaria si care isi asteapta, cuminte, destinatia.

Daca sunteti prin oras, puteti merge la un restaurant casual la pranz. Atentie, pentru cina faceti INTOTDEAUNA rezervari, dar de pranz nu e chiar plin, deci merge si fara. Insa nu prea vad eu cina in oras ca o seara ideala de Valentine’s.

Mai degraba, as pregati ceva mancare usoara – tartine cu somon sau cu ton, fructe, ciocolata de calitate – si un vin bun, care pot fi savurate …si in mijlocul patului. Niste lumanari, o muzica in surdina si seara / noaptea e a voastra!

Insa, pentru ca nu prea pot sa imi tin picioarele pe casa, un mod absolut demential de a petrece Sf. Valentin este undeva…hai hui, chiar daca e vorba de o excursie de o zi.

Update Jan 22: am incercat azi faza cu ouale…nu a iesit. In primul rand cumva nu le-am fiert destul de tari (deci 15 min minim data viitoare) si doi…imi trebuie un carton sanatos sa le pot “modela”.

Update Jan 25: in cele din urma mi-au iesit si ouale in forma de inima.

8413835772_30995387d4_o

>>daca aveti chef de gatit aveti aici cateva idei faine (in Engleza)

3 thoughts on “Exercitiu de imaginatie: Un Valentine’s Day perfect

  1. Pingback: De Valentine’s Day mergem la Teatru | prinarad

Leave a Reply

