2013, te astept ca si cand…

IMG_20120302_115726

Nu prea am raspuns eu la lepse pe blog , dar iata una care merita toata atentia si vine de la Nina (Toane.ro).

1. Am așteptat 2013 pentru că: inseamna o schimbare, in bine, in ceea ce priveste jobul. In plus, l-am asteptat in Budapesta, deci am inceput pe picior de calatorie.

2. Anul acesta m-aș muta o lună în Budapesta, Atena, Londra pentru că: sunt indragostita de toate trei orasele. Ba chiar mi-am pus in listuta de dorinte pentru 2013 sa locuiesc macar o luna in Budapesta sau Atena. Imi doresc sa schimb putin aerul de Romania si sa am ocazia sa stau mai mult printre acei minunati oameni din acele orase.

3. 2013 ar putea fi diferit pentru că: in momentul acesta lucururile sunt cu o nuanta pozitiva. Pot spune ca niciodata pana acum nu am reusit sa ating echilibrul propus intre viata de familie, job si alte activitati.

4. Ultima ceartă cu cineva am avut-o pentru că: …cearta urta ultima a fost 2010 cu the ex pe prea multe motive. Scartaili mai micute au mai fost dar nimic serios si de cele mai multe ori pentru nimicuri. Insa mai nou, in multe circumstante, prefer sa fiu cea care nu apeleaza la cearta si mai bine inchei discutia pe ton jos si ma fac nevazuta din cercul respectiv sau de langa persoana respectiva.

5. Sunt dezamăgit/ ă de produsul…pentru că:…nu prea am ce scrie, mai mult ma supar din cand in cand pe anumite servicii.

6. Aș mai retrăi luna MAI din 2012 pentru că: a fost luna casatoriei mele.

7. Sunt mai înțelept/ înteleaptă cu un an pentru că: am crescut atat la job cat si in viata privata; am invatat din greseli si sper sa nu le mai repet vreodata.

>>citeste si: Dragul meu 2012, iti multumesc pentru…

8. Gratis, în clinica unui estetician aș încerca intervenția……..pentru că: absolut nici una. Chiar daca nu sunt perfecta – nici nu imi doresc asta – sunt fericita ca sunt sanatoasa. Si desi uneori mormai eu in privinta greutatii, clar se rezolva fara interventii…

9. Aș face schimb de job cu MINE pentru că: ador ce fac. Lucrez in turism, scriu articole pe turism, ajut oamenii care isi fac rute de zboruri si in prezent studiez si un sistem de rezervari. Am ocazia sa ma plimb prin Europa (sper si prin alte parti) si sa scriu despre asta.

10. La sfârșit de an îmi fac întotdeauna – sau nu-mi fac niciodată un bucket list (lista cu lucruri faine de văzut/făcut/îndeplinit) pentru că : imi place sa imi cer socoteala la sfarsitul anului urmator. In general pun pe lista mai multe chestiuti si ma bucur sa vad ca macar o parte din ele s-au dus la bun sfarsit.

>>citeste si Bucket List 2013

PS: e liber la fura leapsa :)

4 thoughts on “2013, te astept ca si cand…

    • Am fost in Atena anul trecut si mi-a placut la nebunie. Plus ca e si mai ieftin decat in Romania.
      Stiu ca e greu sa compari dar care ti-a placut mai mult: Londra sau Budapesta?

    • LOL cred ca am talent la croitorie cat o broasca chioara :)) Stiam sa cos si eu la masina dar asta cand eram copila.

      Sa mai mentionez ca lucru de acasa , firma e in USA si in general ora 21 ma prinde in sedinte? :))

Leave a Reply

