Romanii stau prost la bun simt

Sambata. Aproape 4:30 dimineata. Treaza de la 3 …desi ceasul il pusesem pe 3:30. Oricum eram deja suficient de alerta. Plecam spre Gara Mare via taxi pentru ca transport in comun la ora asta…zero. Soferul mi s-a parut nitel cam suparat pe cursa de 8 lei – 10 cu ciubuc. Nici nu s-a obosit sa deschida portbagajul la plecare. Macar a facut-o la destinatie. Insa dupa ce ca a condus cu viteza cam mare, a vorbit toata cursa la telefon. Pe el il credeam cranky..dar am gresit. Mergem la non stopul de vis-a-vis de gara…scrie mare pe usa DESCHIS dar usa ferecata. Trag de ea…nik. Bat in geam…nik..insist. Pe cand eram decisa sa imi incerc norocul in gara. Ma alerteaza sotul ca apare o tanti atat de morocanoasa ca mi s-a facut frica ca se rasteste la mine. Salut si cer 3 ape plate la jumate si imi tranteste “6 lei”. Ii dau 10 , se intoarce cu apa si restul. Multumesc. Ea nu dar tranteste geamul. Eh da, chiar era suparata ca am trezit-o. Ca parca era acolo la program de somn. Oameni buni, daca nu faceti fata la program de noapte, cautati job in alta alimentara. Nu ziceti ca nu gasiti ca mereu vad anunturi. Eh macar a venit trenul mai devreme si e destul de gol. Si avem prize. Ma pun sa citesc acum. Ne “auzim” probabil de la vecinii de peste granita…

Leave a Reply

