Dragul meu 2012, iti multumesc pentru…

La inceputul lui 2012 faceam o lista cu ceea ce imi doresc sa fac in decursul acestui an.

Acum, voi lua fiecare lucrusor din lista si il voi comenta putin:

1. sa fac poze si sa alerg pe plaja

Am facut poze pe plaja in Vieste (Martie) , dar nu am alergat. Am luat insa Lungomare (cea mai lunga plaja din statiune) la pas destul de des.

Camera Effects-1330926036911

2. sa viziez Acropole (Atena) si sa mananc salata greceasca

DSC_0360_edited

Da si da. Am fost in Atena in Martie si am avut parte de o visita pe Acropole cand a plouat. Dar a meritat. Iar salata greceasca mancata fix dupa plimbarea printre ruine a completat frumos ziua.

3. sa mai bifez doua- trei capitale (Roma, Paris si Atena)

IMG_20120413_143551

Roma – DA , Martie ; Atena – DA, Martie. Paris…nu stiu cand va fi in plan.

4. sa ma intorc in Londra

Din pacate, NU, dar deja fac planurile pentru Martie 2013.

5. sa invat Greceste (cat sa pot spune si eu cateva fraze)

Am ramas la stadiul de “Kalimera”, “Kalispera” , si derivate. Mai am de lucru.

6. sa merg cu feribotul spre o insula Greceasca

Din pacate nu in 2012. Avem in plan insulele Grecesti in vara lui 2013, insa.

7. sa fac poza cu Turnul Eifel

Nu am ajuns la Paris.

8. sa vizitez Roma

Fost. Placut..dar nu m-am indragostit de oras.

9. sa ma reintorc la sala/alergat

Tot pe jumatate. Am un nou stepper cu care ma inteleg bine, dar cam atat. Orarul de la munca e cam ciudat si orele la sala sunt la fel de ciudate (deci nu ne intelegem nicicum momentan).

10. sa pot spune in fiecare zi ca sunt fericita.

Cu siguranta ca am reusit!

11. sa fac macar o iesire pe trimestru cu iubi (gen Budapesta sau asemanator).

Sa vedem: Martie – Italia si Grecia; Iulie – Moneasa. Au mai fost cateva excursii de o zi : Septembrie – Pecica; Noiembrie – Macea. Iar maine plecam la Budapesta. Cred ca pot spune ca am realizat acest obiectiv.

Bonus: 2012 a fost anul cand am decis sa blochez (la propriu) toate influentele negative din jurul meu, prietenii care nu mai aduceau nimic bun si care imi faceau doar rau. Am ales sa fiu fericita si sa nu las toanele altora sa imi influenteze viata.

Nota: am decis sa public acest articol in 28 Dec 2012 si nu 31 pentru ca plec din oras cateva zile si nu stiu cum am access la net sa pot raspunde la eventualele comentarii.

(c) foto Cristina si Alex P.

6 thoughts on “Dragul meu 2012, iti multumesc pentru…

  1. Pingback: 2013: dupa jumatate de an | prinarad

  2. Pingback: 2013, te astept ca si cand… | prinarad

  3. Așa cum ți-am spus deja, ai avut un an bun, foarte bun și sunt sigură că 2013 va aduce multe surprize si lucruri bune în viața ta atâta timp cât visezi și îți dorești cu adevărat :*
    An Nou Fericit!

    • Multumesc. Da, a fost absolut demential. M-am indragostit iremediabil de Atena!
      Nici tu nu ai stat rau la calatorii! Am citit cu drag articolele tale si sunt sigura ca 2013 ca fi super super!
      An Nou Fericit!

Leave a Reply

