Nominalizare cel mai bun blogger in Arad

Citisem ieri despre Premiile ARQ 2012 si faptul ca se asteapta nominalizarile, dar chiar nu ma asteptam sa fiu pe lista. Azi, am aflat ca numele meu se afla pe lista de nominalizari pentru cel mai bun blogger din Arad.

12-18-2012 12-30-27 PM

Sunt foarte placut surprinsa de nominalizare si sper ca va place ce scriu pe prinarad.info. Dupa data de 30 dec se da startul la voturi. Eu nu voi fi in Arad in primele zile din an, asadar daca va face placere , v-as ruga sa ma votati cand aveti ocazia. Promit ca nu va stresez cu mesaje si nici nu va spamez pentru un vot.

Va multumesc tuturor!

Update 3 Ian 2013:

Am vazut ca am deja 14 voturi (WOW) . Daca doriti sa ma votati, aici este linkul (Votul merge spre Cristina Puscas)

vote

4 thoughts on “Nominalizare cel mai bun blogger in Arad

Leave a Reply

