De ce ma dezamagesc unele branduri [pe moment]

Studiu de caz:

Se ia una bucata Cristina, in sedinta, cu boss de peste ocean. Printre picatele aud ca omu nu ma mai aude bine. Apoi imi cade aplicatia cu care facem sedinta. Revine. Tot la fel. Apoi vad ca a picat modemul. Modemul isi revine. Intre timp am sunat de doua ori la numarul premium de la operatorul meu de net. O data mi-a cazut si vocea in timp ce vorbeam. A doua oara…10 min si nici un rezultat sa dau de cineva ptr net. Incerc din nou sa vorbesc, pe google hangout. Pica si asta. Pica si net. Isi revine netu. Merge orice mai putin google. Pica iar netu. Sun la numarul gratuit. In timp ce imi raspunde un nene, vine netu. Merge brici. Ata. Nu mai da “latency error” cu server de USA. Am lasat totusi un ticket pentru maine si sper sa vina cineva sa dea de cap problemei.

De ce introducerea asta?

Am plecat in 2007 de le RDS pentru ca m-au lasat 1 saptamana fara net, cu factura platita la zi si picior de om sa vina sa repare, eu locuind fix deasupra sediului lor. Am mers la Romtelecom unde am luat un pachet Clicknet. De care sunt foarte multumita. In general. Sau in 90% din cazuri. Restul de 10% sunt cele cand pica netul FIX cand sunt in sedinta.

Si totusi, acest procent ma face repede sa ajung pe Twitter si pe Facebook si sa imi las frustrarile fata de Romtelecom si fata de customer care. Nu mi se pare normal ca la numar premium (2 euro/apel) sa stau mai mult si fara o rezolvare decat la numarul gratuit. Si apropo , DOAR din retea se pot apela. Daca va pica vocea, vorbiti prin semnale de fum, cred, ca de pe mobil nici o sansa.

Ba mai mult, imi aduc aminte cu la fel de multi draci, cat de frumos am scris despre Romtelecom pe Facebook, recomandand produsele , in asa fel ca unii au crezut ca sunt platita sa fac asta. Nu , nu m-a platit nimeni. Nici prezentul articol nu e advertorial. Si nici intr-un caz nu m-as intoarce la concurenta care nu le ajunge nici la glezna cu serviciile. Dar cand ajunge internetul mobil de la Voda sa mearga mai bine decat ADSL-ul, deja avem o problema. MARE. Si nu am abonament mic. Nu, am unul chiar mare din motive de IPTV (deh, suge si tv-ul ala ceva pe net).

Asadar, tinand cont de experientele foarte placute de pana acum – va jur ca daca pica netu pana sa apuc sa sun isi revenea si nu aveam probleme – azi Romtelecom m-a dezamagit cumplit. E cam ca si intr-o relatie cand ai asteptarile formate si stii ca acel cineva nu te dezamageste si apoi face una alta ca iti taie tot cheful. Si toata increderea.

Mereu am fost fidela brandurilor care au grija sa imi ofere un serviciu bun si au customer care de calitate. Cu cel mai mare drag am plecat de la RDS (care sufera la ambele capitole, dar stim cu totii asta). Asadar, te rog, Romtelecom, incearca sa nu imi mai subminezi increderea in dumitale…nu vreau la fiecare sedinta sa stau cu frica ca imi pica netu. In fond, jobul meu depinde de o conexiune sigura si de aceea am ales sa va platesc dvs. un pret premium si nu sa stau dupa cum bate vantu la vecinii de sub mine.

Later edit:

Desi trebuia sa fiu cautata dupa ora 14 vineri, imediat dupra ora 10 am fost sunata de cineva de la Romtelecom Arad. Am explicat ca merge netul brici si mi s-a explicat de ce am avut probleme ieri. Da, intr-adevar, raman foarte placut impresionata de ei.

2 thoughts on “De ce ma dezamagesc unele branduri [pe moment]

    • Pe bune ca sunt multumita de ei si ii inteleg cand sunt si ei pestrecuti de probleme multe in acelasi timp. Dar, da, ai dreptate, in general noi romanii avem o mare problema cu customer care. Lipsa de asa ceva, mai bine zis.

Leave a Reply

