O, brad frumos…

Din pacate nu am reusit inca sa fac poze la bradul de la Primarie (cand s-au aprins luminile de Craciun noi eram la Filarmonica la un concert absolut minunat – de care nu am apucat sa scriu inca, din pacate), dar a aparut un bradut (sintetic) si pe Strada Metianu. Hai ca nu arata asa rau…

228275_10151210241413611_722896004_n_alex

Cat despre Mos Craciun, l-am “surprins” si anul trecut in acelasi loc (Galleria Mall)…nu m-am abtinut sa ii faca poza nici anul asta.

224150_10151265501528396_236470306_n

Se apropie Craciunul cu pasi cam repezi…aduce nu doar frig si zapada, ci si preturi exagerat de mari (Cum sa fie aproape 10 lei / kg de castraveti romanesti???) … in plus, oriunde calci in magazine auzi doar cantece de Craciun (macar inca nu am dat peste muzica lui Hrusca). Deja ma chinui sa fac un plan sa evit aglomeratia de dinainte de Craciun de prin centrele comerciale.

Ah si apropo: asa mare e foamea ca te hartuiesc prin magazinele de electrocasnice ? Ma uitam la ceva tablete – asa, sa vad ce e pe acolo si la ce preturi – si tot pe capul nostru a stat un angajat..plus ca incerca omu sa-mi explice sa ma uit la performante nu la pret (zau acum!). Parca mi-am adus aminte de ce prefer sa fac unele cumparaturi online. Acolo nu ma hartuieste nimeni!

Si sunt foarte curioasa pe la ce preturi se invart bradutii de Craciun…anul trecut din noroc am luat din Piata Mare unul cu 40 lei si a fost suficient de mare pentru noi.

2 thoughts on “O, brad frumos…

Leave a Reply

