Sex and the City sau acel serial care ma face intotdeauna sa zambesc

Sunt convinsa ca fiecare din noi avem cate o mica “manie” in ceea ce privesc serialele pe care le urmarim. Pentru mine acel serial care ma face intotdeauna sa zambesc este Sex and the City. Cred ca l-am vazut cap-coada de cel putin 5 ori. Si ma uit IAR la el.

In general ma uit din nou la el cand am nevoie de inspiratie, cand sunt in pana de idei si parca, cumva, imi pun rotitele in miscare cand ma uit ce nebunii au facut fetele de-a lungul anilor. In plus, nu se poate sa nu dau de o situatie similara cu ce am trait si eu…mai de mult sau mai recent.

De la prostioare facute din pura ignoranta, la greseli mai mari sau mai mici care au rupt sau nu relatii de amor sau prietenie, la acel sentiment “fuzzy” care il simti cand stii ca ai pe cineva alaturi de tine. Un prieten adevarat. Care ti-a fost aproape la bine si la rau, care desi iti spune cu tupeu ce prostii faci, nu te judeca pentru absolut nimic.

Si sa nu uit, cand m-am uitat prima data la el abia daca eram la liceu si experientele mele cu baietii erau fix zero. Asadar, Sex and the City a fost un motiv numai bun sa ma “documentez”. Si da, stiu, e fictiune. Doar datorita lui Carrie m-am apucat de scris!

Ca tot veni vorba, ma uitam ieri la S02 E03 si vorbea Carrie despre “the man with no soul”. Cred ca se refera la cineva din trecutul meu. De fapt, daca ma gandesc bine, l-a nimerit la fix.

7 thoughts on “Sex and the City sau acel serial care ma face intotdeauna sa zambesc

  1. Pingback: The Carrie Diaries – oare se apropie de Sex and the City? | prinarad

      • Charlotte … da. Faina fata . La caracter seaman mai mult cu ea decat cu Carrie, dar Carrie e “responsabila” pentru mania mea de a scrie si datorita ei m-am indreptat spre scris in momentul cand am avut aceasta optiune. ;)

Leave a Reply

